Головна » Інше » ЛАЗ, Укравтобуспром, Стрий Авто і Доброта представили свої варіанти “шкільного автобуса”

ЛАЗ, Укравтобуспром, Стрий Авто і Доброта представили свої варіанти “шкільного автобуса”

28 лютого в Стрию (Львівська область) Львівський автобусний завод (ЛАЗ), Український інститут автобусо-тролейбусобудування „Укравтобуспром”, компанії „Стрий Авто” і „Доброта” представили голові Львівської облдержадміністрації Мирону Янківу 5 варіантів „шкільного автобуса”.

Львівський автобусний завод запропонував виробляти „шкільний автобус” на базі моделі автобуса ЛАЗ „Лайнер-9”. Автобус розрахований на 47 місць (38 сидячих), виконаний у відповідності з технічними умовами Асоціації українських автомобілевиробників. Всі сидіння в ньому обладнані підголівниками і пасками безпеки, і розташовані таким чином, щоби пасажири сиділи лицем по напрямку руху автобуса. В кожному ряді сидінь передбачені сигнальні кнопки „Прохання про зупинку” для повідомлення водієві.

Підлога в проході салону автобуса виконана рівною без сходинок і покрита настилом з високим коефіцієнтом тертя. Пасажирські двері обладнані дистанційним приводом відкривання з робочого місця водія. Об’єм простору салону складає близько 42 кубометрів. Пневматична підвіска обладнана керованим з робочого місця водія пристроєм для примусового опускання на 80 мм автобуса на зупинках для зручності входу/виходу.

Автобус ЛАЗу також обладнаний пристроєм для обмеження швидкості не більше 70 км/год і пристроєм, який не дозволяє йому розпочати рух при відкритих дверях.

„Стрий Авто” запропонував два варіанти „шкільного автобуса”. Один базується на моделі автобуса А-079 „Еталон”, який на сьогодні випускає Бориспільський автозавод. Автобус розрахований на 46 місць (29 сидячих), обладнаний двоконтурною пневматичною системою з коректором гальмівних сил в приводі задніх коліс. В ньому використані двигун, шасі та агрегати індійського концерну „Тата”, виготовлені із застосуванням технологій компанії Mercedes Benz.

Інший варіант від „Стрий Авто” – малий „шкільний автобус” на 20 місць (14 сидячих), в якому використаний дизельний двигун „Андорія”.

По одному варіанту „шкільного автобуса” представили „Укравтобуспром” і холдингова компанія „Доброта”. Пропозиція „Укравтобуса” – автобус моделі ТУР А-078 на 29 сидячих місць, „Доброти” – малий міжміський автобус з 22 місцями для сидіння.

Під час презентації начальник Головного управління економіки Львівської ОДА Валерій П’ятак повідомив, що тендер на виготовлення „шкільних автобусів” протриває ще два тижні. Він сказав, що, згідно з умовами тендеру, область зможе закупляти автобуси за невисоку ціну: 35-40-місні по 210 тис. грн., 25-місні – по 155 тис. грн., 15-місні – по 45 тис. грн.

„Наша вимога до автобусобудівників – не завищувати ціни. Підприємство повинно компенсувати лише затрати і не перевищувати собівартість, адже будівництво таких автобусів – це реклама і для самого підприємства”, – сказав В.П’ятак.

Голова Львівської облдержадміністрації Мирон Янків висловив сподівання, що тендер виграє підприємство-представник Львівської області.

Нагадаємо, що цього року у бюджеті Львівської області на реалізацію програми „Шкільний автобус” передбачено 2,4 млн. грн. Ще 2 млн. грн. на придбання автобусів закладено у районних бюджетах.

Як повідомлялося раніше, очікується, що до кінця 2003 року підприємства області випустять 46 „шкільних автобусів”.

Загальна потреба області в таких автобусах, за оцінками голови Львівської ОДА Мирона Янківа, складає 500-600 автобусів.

16 січня 2003 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову №31 про запровадження програми „Шкільний автобус”.

x

Рекомендуємо

Жовтий автомобіль таксі

«Почати поїздку». Чим загрожує водію нелегальне таксування

Багато водіїв зараз займаються таксуванням. Мобільні застосунки на кшталт Bolt чи Uklon ...