Весь «Фейсбук» гуде. Львів’яни пару днів поспіль тільки те й роблять, що обговорюють новий суші-ресторан, що відкрився нещодавно на вул. Зеленій, поблизу «Арсену».

Що трапилось?

15 травня користувачка Ольга Коростінська опублікувала в групі Гаряча лінія міста Львова фото, на якому видно, що новий ресторан японської кухні працює під вивіскою російською мовою — «Суши Мастер». «Чи є якісь норми щодо вивісок мовою окупанта?», — поцікавилась жінка.

Пост Ольги Коростинської про російську вивіску на суші-ресторані

Цей пост викликав жваву дискусію, зокрема й за межами групи. Окремі радикали навіть закликали «палити маскалоту».

Адміністратор Гарячої лінії міста Львова, зрештою, відповів, що в КП «Адміністративно-технічне управління» доручили інженеру з об’єктивного контролю вийти на місце і провести обстеження законності встановлення вивіски. Про результат пообіцяв повідомити уже в четвер, 16 травня.

Тут же в коментарях намалювався такий собі Андрій Купич, який представився власником ресторану, що викликав такий інтерес, і запевнив, що російськомовна вивіска з’явилась на закладі суто випадково, мовляв, через помилку фірми, яка її виготовляла. Підприємець пообіцяв оперативно замінити вивіску.

Але не встиг. Невідомі «народні месники» спрацювали оперативніше, залишивши на вікнах суші-ресторану напис «Бізнес окупанта» червоною фарбою, про що широка публіка дізналась із поста Андрія Купича у все тій же групі Гаряча лінія міста Львова.

 

«Не тримаю зла на людей, які це зробили, можу зустрітися і відповісти на питання людей дивлячись в очі. Я власник цього бізнесу у Львові. Українець. І працівники теж українці. Це не бізнес окупанта», — зазначив підприємець у підписі до фото.

Цей його допис викликав ще більше обговорення, ніж пост, з якого все почалось.

 

 

То чий це все-таки бізнес — російський чи український?

Як бачимо, Андрій Купич наголошує, що це «не бізнес окупанта». «Усі гроші від обороту залишаються у Львові, ми сплачуємо податки, у нас все прозоро», — написав він.

Але в нас є Гугл. І з його допомогою можемо дізнатись, що «Суши Мастер» — це франшиза родом з Росії, запущена у 2013 році. Станом на 2019 рік вона налічувала близько 150 ресторанів, більшість яких працюють саме на території Російської Федерації.

Підприємець, який хоче придбати франшизу «Суши Мастер», повинен сплатити за неї власнику 800 000 рублів паушального внеску, а потім ще й роялті в розмірі 5,5%.

Власниками ж «Суши Мастера» є бізнесмени з Тюмені Олексій Павлов та Алекс Яновський.

Чим все закінчилось?

Сьогодні, 17 травня, Ольга Коростінська повідомила, що вивіску на ресторані таки замінили. Проте, як видно з фото, нова вивіска не українською мовою, а латинкою.

Переможний пост Ольги Коростинської

Sushi Master

Читайте також:

У Львові згоріло відділення «Сбербанку Росії» на Чорновола

У Львові вщент згоріли два російські банки