Фото: Samsung Electronics Україна

Samsung Electronics знайомить українських користувачів з можливостями своїх «розумних» телевізорів.

Samsung Electronics запустив в Україні масштабну кампанію, яка покликана познайомити споживачів з можливостями «інтелектуальних» телевізорів Samsung і екосистеми Smart TV. У супермаркетах електроніки найбільших міст України буде встановлено понад 50 демонстраційних зон. Тут відвідувачі зможуть ознайомитися з такими функціями нових ТВ Samsung, як перегляд на телеекрані контенту популярних веб-ресурсів (Internet@TV) і завантаження різних програм, бездротовий обмін мультимедіа з іншими цифровими пристроями (AllShare), відеодзвінки по Skype й відтворення графічних, аудіо та відеоданих напряму з USB-накопичувачів, а також відображення тривимірної картинки.

«Ми прагнемо, щоб українські споживачі змогли безпосередньо оцінити інноваційні можливості Smart-телевізорів Samsung і тим самим заглянути у майбутнє ТВ уже сьогодні, – зазначив Костянтин Череповський, PR-менеджер компанії «Samsung Electronics Україна». – Завдяки цілому ряду нових функцій і передових розробок, телевізори Samsung перетворилися на домашні центри розваг; ми називаємо такі пристрої Smart TV. Наша інформаційна кампанія покликана познайомити покупців з небаченими раніше можливостями Smart TV і підкреслити технологічне лідерство Samsung на ринку телевізорів».

Вбудована підтримка 3D

LED-телевізори Samsung серій 7000, 8000 і 9000, а також плазмові ТВ серії 7000 здатні відображати тривимірне зображення різних стандартів, включаючи Blu-ray 3D. У комбінації із програвачами Blu-ray та домашніми кінотеатрами з підтримкою 3D Samsung пропонує готове рішення для створення домашнього 3D-кінотеатру.

Фото: Samsung Electronics Україна

Для тих, хто хотів би додати третього виміру звичайним телепрограмам, Samsung уперше в індустрії оснастив свій 3D-процесор технологією конвертації 2D-контенту в 3D у режимі реального часу без участі ПК. Завдяки цьому власники нових телевізорів зможуть, наприклад, додати глибини під час перегляду футбольного матчу для створення ефекту присутності в центрі подій.

Можливості сервісу Internet@TV

Підключивши телевізор Samsung із підтримкою сервісу Internet@TV до Всесвітньої мережі через Ethernet-з’єднання або адаптер Wi-Fi, користувачі за допомогою пульта ДУ й екранних віджетів зможуть дивитися на телеекрані новини з веб-сайтів, потокове відео, обмінюватися фотографіями, спілкуватися із друзями тощо.

Сервіс Internet@TV надає доступ до контенту від таких популярних веб-сервісів, як YouТube, Twitter, FaceВook, History, Picasa, AccuWearher, Getty Images та ін. Окрім того, власники телевізорів Samsung із підтримкою Internet@TV зможуть поповнювати набір програм для свого ТВ (наприклад, ігор) за допомогою магазину Samsung Apps. Цей онлайн-магазин доступний з усіх Blu-ray-плеєрів і Blu-ray-систем домашніх кінотеатрів Samsung, випущених у 2010 році, а також більшості HD-телевізорів Samsung із діагоналлю більше 32 дюймів.

На початку грудня цього року Samsung Electronics оголосив, що кількість завантажень програм для телевізорів із Samsung Apps досягло одного мільйона – це менш ніж за рік з моменту відкриття онлайн-магазину. На даний час у Samsung Apps є 200 програм для ТБ.

Домашня мережа

Нові телевізори Samsung підтримують технологію Allshare, за допомогою якої можна створити домашню мережу між цифровими пристроями, сумісними зі стандартом DLNA. Приміром, All Share дозволяє відтворювати на телевізорі мультимедійний контент, який зберігається на комп’ютері, телефоні або камерах. І при цьому не потрібно нічого з’єднувати проводами!

Ще одна комунікаційна технологія – Anynet+ – дає можливість управляти всіма підключеними до телевізора через HDMI-інтерфейс пристроями за допомогою одного пульта ДУ.

Еволюція концепції Samsung Smart TV

Samsung Electronics готувався відкрити еру Smart TV протягом декількох років, прагнучи розширити сферу застосування пристроїв домашньої розваги. У 2008 році компанія стала першою, хто приніс на телеекран текстові RSS-потоки, новини, прогноз погоди, біржові зведення за допомогою фірмової функції InfoLive. У 2009-му Samsung представив одну з перших версій сервісу Internet@TV, який нинішнього року еволюціонував з відкриттям онлайн-магазину програм Samsung Apps, доступного вже більш ніж у100 країнах.

Лідерство Samsung на ринку телевізорів

Samsung Electronics лідирує як на світовому ринку телевізорів усіх типів, так і в окремих його сегментах. За результатами III кварталу 2010 року на частку компанії прийшлося 21,3 % загального світового ринку ТВ, 20,9 % ринку LCD-телевізорів, 25,3 % – LED-ТВ і 25,9 % плазмових ТВ (усі частки – у грошовому виразі, за даними Display Search).

Серед окремих ринкових сегментів лідерство Samsung особливо суттєво у сфері 3D-ТВ, що навіть призвело до появи в ЗМІ формули «3D-телевізор = Samsung». Зокрема, в III кварталі 2010 року компанія стала безумовним лідером ринку 3D-телевізорів США (на Північну Америку припадає 50,8 % світового ринку 3D-телевізорів). За даними дослідницької компанії NPD, частка Samsung у цьому сегменті американського ринку з липня по вересень поточного року становила 81,9 % (у штуках). Це приблизно у дев’ять разів більше, ніж у компанії, що посідає друге місце (9,3 %). Відповідно, чотири з п’яти 3D-телевізорів, проданих у США за квартал, мали логотип Samsung.

У Європі, на частку якої доводиться 23,4 % глобального ринку 3D-ТВ, лідерство Samsung не менш значне. Так, за перші дев’ять місяців 2010 року частка компанії в продажах 3D-телевізорів перевищує 80 % у 14 країнах континенту, включаючи Сербію (91,2 %), Португалію (89,4 %), Грецію (89,1 %), Швецію (84,6 %), Швейцарію (82,8 %), Австрію (82,2 %) та ін. На українському ринку 3D-ТВ лідерство Samsung теж  беззаперечне: у II кварталі 2010 року частка компанії в цьому сегменті становила 90 %.

Prybutok.com.ua