Фото: theblaze.com
  
 
Американський телеканал TNT потішив свіжим креативним відеороликом. На цей раз він присвячений виходу каналу на ринок Нідерландів. 
 
Як і в попередньому хіті «Драматичний сюрприз на тихій площі», події в «Драматичному сюпризі у крижаний день» розгортаються довкола великої червоної кнопки, що розміщена посеред вулиці. Вказівник над кнопкою гласить: «Натисни, щоб додати драми» (Push to add drama). Випадкові перехожі (деякі інтернет-користувачі припускають, що це насправді актори), натиснувши на кнопку, потрапляють в епіцентрі видовищних подій: убивство, викрадення і, зрештою, грандіозна перестрілка за участю Елвіса Преслі, а ще троє голих бігунів. 
Відео було опубліковано на YouTube 24 січня 2013 року. До цього часу його переглянули вже майже 1,8 млн. разів (до слова, перше відео менш ніж за рік зібрало 42 млн. переглядів).
 
Обидва ролики придумали у рекламному агентстві Duval Guillaume. 
 
Для порівняння можете подивитись промоційні заставки львівського телеканалу ZIK.