Компанія «Яблуневий дар» у понеділок, 19 вересня, запустила на своєму майданчику у Городку (Львівська область) завод, який перший в Україні вироблятиме лінійку соків прямого віджиму (NFC, «не з концентрату»). 

Про це «Прибуток» повідомила Ольга Ваганова, прес-секретар групи компаній T.B.Fruit, до якої входить «Яблуневий дар».

До цього часу в Україні продавалися здебільшого імпортні NFC-соки, у невеликій кількості, з точковою дистрибуцією. Сам «Яблуневий дар» досі виготовляв тільки концентровані соки і пюре для виробників відновлених соків. «Galicia» (під цим брендом випускатимуться соки) стане першим продуктом компанії для кінцевого споживача.

Потужності нового підприємства розраховані на виробництво 6 тисяч літрів соку за годину.

Інвестиції у проект складають близько 4 000 000 євро.

«Про точку повернення інвестицій ми зможемо говорити не раніше 2012 року, оскільки пропонуємо українцям нову категорію. Хоча NFC-соки досить затребувані в інших країнах — вони займають 17% світового ринку соків і нектарів — наші плани продажів будуть залежати від того, як український споживач прийме продукт», — прокоментував власник T.B.Fruit Тарас Барщовський.

В T.B.Fruit таки розраховують через рік вийти на долю в 2-4% сокового ринку України, який на сьогодні складає 600-650 мільйонів літрів на рік.

Літрова пляшка «Galicia» у роздробі коштуватиме від 23 до 28 гривень.

«В Україні лише наше підприємство може забезпечити цінову доступність NFC-соку, позаяк у нас є уже сховища свіжих фруктів і ягід, які себе окупляють, налагоджені відносини з постачальниками яблук та інших плодів і ягід. 97% переробленої сировини йтиме на виробництво фруктового концентрату і лише 3% перетвориться у «Galicia», — зазначив Тарас Барщовський.

Соки «Galicia» зберігатимуться 9 місяців без консервантів

Як повідомила Ольга Ваганова, при технології прямого віджиму рідина з вичавленого соку не випарюватиметься, і в нього нічого не додаватиметься — в «Galicia» не буде навіть аскорбінової кислоти, що дозволяє підтримувати світлість яблучного соку. Механічно вичавлений сік пастеризується в ощадному режимі і розливається у скляні пляшки.

Термін зберігання «Galicia» складе 9 місяців.

Сік розливатиметься у пляшки 1 літр і 0,33 літра.

Планується випускати 11 смаків NFC-соку: яблучний, яблучно-вишневий, яблучно-виноградний, яблучно-смородиновий, яблучно-полуничний, яблучно-ожиновий, яблучно-моркв’яний, яблучно-чорничний, яблучно-чорноплідногоробиновий, апельсиновий з м’якоттю і мультифруктовий.

Нагадаємо, літом 2011 року стало відомо, що підприємець з Львівської області Тарас Барщовський об’єднує свої активи, до яких належать підприємства в Україні, Грузії та Польщі, у групу компаній T.B.Fruit.