Корпорація «Богдан» знову обійшла Львівський автобусний завод, перемігши у тендері на виробництво великої партії тролейбусів для «Київпастрансу». 

Вчора прес-секретар «Богдану» Сергій Красуля повідомив, що компанія «Богдан Моторс», яка входить до корпорації, уклала дві угоди з КП «Київпастранс» на поставку 202 тролейбусів, пише «Комерсант-Україна».

Мова йде про тролейбуси з низьким рівнем підлоги Т901 (18 м) і Т701 (12 м). Перші машини надійдуть у жовтні, закінчити поставки виробник повинен до жовтня 2012 року. Цю інформацію підтвердив гендиректор «Київпастрансу» Микола Ламбуцький, але від подальших коментарів відмовився.

Сума контракту — понад 46 мільйонів євро.

Кошти на закупівлю комунального транспорту «Київпастрансу» надасть Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР). На початку року КП підписало з ним угоду на загальну суму 60 млн. євро для закупівлі муніципального транспорту.

Подробиць про те, хто брав участь у тендері, в «Київпастрансі» не повідомляють. Але, як пише видання, мінімум на один з контрактів на поставку 100 18-метрових тролейбусів претендував конкурент «Богдана» — ЛАЗ.

На ЛАЗі уточнили, що тендер відбувався в 2009 році.

«Ми звернемось до суду і в Антимонопольний комітет з вимогою заблокувати виконання договору. Ми запропонували в тендері суму на 0,5 млн. євро нижче, ніж «Богдан», при тому, що технічні характеристики машин однакові», — запевнив гендиректор ЛАЗу Ігор Малець.

Згідно з тендерною пропозицією, у «Богдана» вартість 100 тролейбусів складає 26,4 млн. євро, що насправді на 0,5 млн. євро вище за пропозицію ЛАЗу.

Конфлікти між «Богданом» та ЛАЗом з приводу тендерів уже стають правилом.

У 2010 році, коли «Богдан» переміг у тендері на поставку 61 тролейбуса для АР Крим, ЛАЗ почав гальмувати виконання цього контракту у суді, наголошуючи на тому, що його, ЛАЗу, пропозиція була за ціною кращою. «Богдан» відімстив львів’янам тим, що почав перешкоджати виконання угоди між ЛАЗом та «Харківпасом».