Картинка: з архіву
Перше львівське ділове інтернет-видання «Прибуток» (www.prybutok.com.ua) за сприяння каталогу підприємств №1 Prom.ua розпочинає новий проект — «Найулюбленіша компанія».
Суть проекту. Визначення шляхом голосування найбільш улюбленої народом компанії.
Голосування відбуватиметься на сторінці «Прибутку» у соціальній мережі Facebook з 15 до 31 серпня 2011 року. (Перейти безпосередньо до опитування)
Учасники опитування можуть обрати з переліку запропонованих одну компанію.
Якщо учасник не знайшов у переліку компанію, за яку хотів би проголосувати, він може її додати самостійно. (Увага! Неіснуючі (вигадані) компанії зі списку опитування видалятимуться без попередження. Видалятимуться також назви компаній, згадок про які організаторам не вдасться знайти у відкритих джерелах, зокрема в інтернет-каталогах підприємств, насамперед на Prom.ua)
Компанію, за яку буде віддано найбільшу кількість «лайків» користувачів, буде оголошено «найулюбленішою компанією».
Якщо компанія-переможець набере більше 100 лайків, «Прибуток» підготує з її керівником чи уповноваженою особою інтерв’ю.
Запитання для цього інтерв’ю пропонуватимуть самі читачі нашого інтернет-видання. З цією метою на сторінці «Прибутку» у FB, у розділі «Нотатки», буде створено відповідний запис. У коментарях до цієї нотатки користувачі зможуть залишати свої запитання. Кількість запитань, які може запропонувати один користувач, не обмежена. (Увага! Запитання мають бути коректними, не містити образ в адресу інтерв’юйованого)
Зрештою із загальної кількості запропонованих запитань буде відібрано лише 20.
Відбір здійснюватиметься на підставі кількості «лайків» біля кожного із запитань (чим більше «лайків», тим більші шанси, що запитання потрапить до двадцятки).
У разі, якщо «залайканих» запитань буде недостатньо для формування двадцятки, організатори залишають за собою право доформувати (або сформувати повністю) її на власний розсуд.
Формування списку запитань триватиме тиждень.
Відтак «Прибуток» надішле інформаційний запит у компанію-переможницю проекту із проханням, аби її керівник або уповноважена особа відповіли на додані запитання.
Коли від компанії-переможниці надійдуть відповіді на запитання, інтерв’ю буде опубліковано на «Прибутку». (Увага! Організатори «Найулюбленішої компанії» не несуть відповідальності у разі, якщо у компанії-переможниці відмовляться давати інтерв’ю. )