Фото: eizvestia.com

Експерти прогнозують зростання реклами в регіональній пресі в 2011 році. Але видавцям на Галичині тішитись не варто — зростання відбудеться за рахунок східних та центральних регіонів. 

Як повідомляє «Телекритика», Асоціація незалежних регіональних видавців України (АНРВУ) уточнила свій прогноз надходжень від реклами в регіональних друкованих ЗМІ на 2011 рік. За результатами експертного опитування, проведеного комітетом з аналітики АНРВУ, прогноз склав 656 млн грн. (без урахування податків і без урахування Києва).

309 млн грн рекламних доходів прогнозовано надійдуть від блочної реклами. Доходи від приватних оголошень (класифайд-реклама) за результатами 2011р. очікуються на рівні 257 млн грн.

Найбільший приріст у доходах в регіональній пресі цього року має бути саме в класифайдах – 20%.

Вид реклами Обсяг, млн. грн.(частка ринку)
Блочна 309 (47%)
Класифайд 257 (39%)
PR матеріали 81 (12%)
Вкладки, вклейки 9 (2%)
Всього 656

Динаміка ринку реклами в регіональній пресі:

2007 рік – 145 млн грн

2008 рік – 240 млн грн

2009 рік – 479,4 млн грн

2010 рік – 604,45 млн грн.

2011 рік – 670,07 млн грн (прогноз)

АНРВУ об’єднує понад 20 регіональних видавничих компаній, що видають близько 100 найменувань видань. Асоціація є членом Всесвітньої Газетної Асоціації (WAN-IFRA) та співпрацює зі Всесвітнім Форумом Редакторів (WEF).

«Прибуток»