Фото: eizvestia.com
Експерти прогнозують зростання реклами в регіональній пресі в 2011 році. Але видавцям на Галичині тішитись не варто — зростання відбудеться за рахунок східних та центральних регіонів.
Як повідомляє «Телекритика», Асоціація незалежних регіональних видавців України (АНРВУ) уточнила свій прогноз надходжень від реклами в регіональних друкованих ЗМІ на 2011 рік. За результатами експертного опитування, проведеного комітетом з аналітики АНРВУ, прогноз склав 656 млн грн. (без урахування податків і без урахування Києва).
309 млн грн рекламних доходів прогнозовано надійдуть від блочної реклами. Доходи від приватних оголошень (класифайд-реклама) за результатами 2011р. очікуються на рівні 257 млн грн.
Найбільший приріст у доходах в регіональній пресі цього року має бути саме в класифайдах – 20%.
Вид реклами | Обсяг, млн. грн.(частка ринку) |
Блочна | 309 (47%) |
Класифайд | 257 (39%) |
PR матеріали | 81 (12%) |
Вкладки, вклейки | 9 (2%) |
Всього | 656 |
Динаміка ринку реклами в регіональній пресі:
2007 рік – 145 млн грн
2008 рік – 240 млн грн
2009 рік – 479,4 млн грн
2010 рік – 604,45 млн грн.
2011 рік – 670,07 млн грн (прогноз)
АНРВУ об’єднує понад 20 регіональних видавничих компаній, що видають близько 100 найменувань видань. Асоціація є членом Всесвітньої Газетної Асоціації (WAN-IFRA) та співпрацює зі Всесвітнім Форумом Редакторів (WEF).