З 1 грудня ЗАТ „Львівський жиркомбінат” розпочав випуск нового майонезу ТМ „Щедрий дар” — „Львівський преміум”, що характеризується підвищеною жирністю.
Про це „Контекст-медіа” повідомив комерційний директор ЗАТ „Львівський жиркомбінат” Ігор Ухов.
Відсоток жирності у майонезах, які до тепер випускав жирокомбінат складає не більше 70%. Даний вид майонезу характеризується 80% жирністю.
„У всій Європі майонези із жирністю менш як 80% не вважаються справжніми майонезами”, — сказав Ігор Ухов.
Ігор Ухов відмовився назвати, скільки коштів підприємство вклало у запуск виробництва нового майонезу.
ЗАТ „Львівський жиркомбінат” спеціалізується на випуску олійно-жирової продукції під торговою маркою „Щедрий дар”.
За два останні роки у технічну реорганізацію комбінату було інвестовано понад 8 млн. грн.