Фото: deutscherbauernkalender.de
У Німеччині вийшов еротичний календар на 2011 рік, покликаний популяризувати сільське господарство.
На сторінках календаря зафіксовані напівоголені дівчата, що проживають у сільській місцевості. Їх обрали з сотень претенденток, які з’їхались на кастинги з усієї Німеччини.
Автори проекту сподіваються, що подібна реклама сільського життя допоможе залучити в сільське господарство нові робочі руки та інвестиції, передає «Кореспондент.net».
«Часто забувається, що фермери є успішними підприємцями з економічною освітою, які до того ж вивчали сільське господарство, а у повсякденному житті керують підприємствами і відповідають за численних найманих працівників. Настав час зробити щось для їх іміджу», – відзначається на офіційному сайті видавців календаря.
***
В Україні також відомі факти популяризації окремих компаній з допомогою еротики.
Наприклад, Харківський завод ім. Фрунзе розмістив на своєму сайті відверті фото моделей-жінок поруч зі своєю продукцією. Передбачено, що відвідувачі сайту можуть скачати фото і встановити собі на робочий стіл комп’ютера.
Також одна зі страхових компаній задля реклами планувала випустити плакати зі слоганом «Все застраховано!», на яких була зображена дівчина у доволі пікантній позі. Проте, наскільки нам відомо, плакат у тираж не пішов.