Фото: deutscherbauernkalender.de

У Німеччині вийшов еротичний календар на 2011 рік, покликаний популяризувати сільське господарство. 

На сторінках календаря зафіксовані напівоголені дівчата, що проживають у сільській місцевості. Їх обрали з сотень претенденток, які з’їхались на кастинги з усієї Німеччини.

Автори проекту сподіваються, що подібна реклама сільського життя допоможе залучити в сільське господарство нові робочі руки та інвестиції, передає «Кореспондент.net».

«Часто забувається, що фермери є успішними підприємцями з економічною освітою, які до того ж вивчали сільське господарство, а у повсякденному житті керують підприємствами і відповідають за численних найманих працівників. Настав час зробити щось для їх іміджу», – відзначається на офіційному сайті видавців календаря.

***

В Україні також відомі факти популяризації окремих компаній з допомогою еротики.

Наприклад, Харківський завод ім. Фрунзе розмістив на своєму сайті відверті фото моделей-жінок поруч зі своєю продукцією. Передбачено, що відвідувачі сайту можуть скачати фото і встановити собі на робочий стіл комп’ютера.

Також одна зі страхових компаній задля реклами планувала випустити плакати зі слоганом «Все застраховано!», на яких була зображена дівчина у доволі пікантній позі. Проте, наскільки нам відомо, плакат у тираж не пішов.

Prybutok.com.ua