Логотип пива «Львівське Живе»
ВАТ «Львівська пивоварня» у липні почала випускати «живе» пиво під брендом «Львівське Живе».
Про це сьогодні на прес-конференції повідомив директор заводу Олександр Руднєв.
«Львівське Живе» є світлим непастеризованим пивом з вмістом алкоголю 4,8%.
Його термін придатності складає 30 діб.
«Більше воно не проживе», — зазначив Петро Чернишов, генеральний директор пивобезалкогольної компанії «Славутич», яка разом з «Львівською пивоварнею» входить до складу пивоварної групи Carlsberg.
Новинка продаватиметься у скляних пляшках ємністю 0,5 літра.
Рекомендована ціна на нього — 4,3-4,6 грн.
Як розповів технічний директор пивоварні Юрій Роговий, рецептура «Львівського Живого» розроблялася упродовж 10 місяців. Інвестиції у проект склали понад 2 млн. гривень. Зокрема, підприємство придбало фільтр ультратонкої очистки виробництва компанії KHS (Німеччина).
«Львівське Живе» продаватиметься для початку на території Західної України. Причому, як зазначив П.Чернишов, його поставлятимуть у торгові точки малими партіями, і лише у ті магазини, обсяги продажів в яких будуть найбільшими.
Залишки пива, яке магазини не встигнуть продати упродовж визначеного терміну придатності, «Львівська пивоварня» зобов’язується прийняти назад.
Потужність лінії з розливу «живого» пива на львівському заводі становить 50 тис. пляшок на годину, повідомили на підприємстві.