Дочірня компанія НАК „Нафтогаз України” – виробничо-збутове підприємство „Нафтогаз” оголосило відкритий тендер по розробці фірмового стилю рекламно-інформаційного оформлення мережі АЗС, – повідомив „Контекст-медіа” прес-центр НАКу.

Заявки до участі в тендері приймаються до 16 години 16 квітня цього року.

Основними вимогами „Нафтогазу” до учасників тендеру є досвід співробітництва з провідними нафтовими компаніями України та Росії, масштабного макетування АЗС, створення 3-вимірних ескізних проектів.

Учасники також мають надати пропозиції щодо часткового фінансування проекту та підтверджені дані стосовно кількості робіт з розробки рекламно-інформаційного оздоблення АЗС.

На початок квітня ц.р. мережа фірмових АЗС „Нафтогазу України” налічує 44 станції у Києві, Вінниці, Сумах, Миколаєві, Кіровограді, Івано-Франківську, Київській, Черкаській, Рівненській, Миколаївській і Херсонській областях.

Через мережу фірмових АЗС реалізуються моторні палива виробництва Шебелинського нафтопереробного заводу, який є основним переробним підприємством у структурі „Нафтогазу України”. Завод виробляє високооктанові бензини А-92, А-95 та А-98 за технологією та на обладнанні американської компанії UOP і не застосовує в процесі їх виробництва добавки та присадки, що містять свинець.