ВАТ „Львівська пивоварня” цього року планує збільшити виробництво на 23,8% у порівнянні з 2002 роком – до 10,8 млн. дал, – повідомив „Контекст-медіа” pr-менеджер компанії Андрій Кирчів.

„Очікується, що у 2003 році львівські майстри броварства досягнуть річного рівня 10,8 млн. дал”, – сказав пан Кирчів.

„Оскільки прогнозована ємність ринку ще не досягне рівня насичення, а популярність „Львівського” пива невпинно зростає, то й зріст рівня реалізації є цілком прогнозованим”, – додав pr-менеджер „Львівської пивоварні”.

Як зазначив агентству генеральний директор „Львівської пивоварні” Володимир Печер, за підсумками роботи у 2002 році підприємство опинилося на 7 місці у рейтингу пивоварень України, його частка на ринку сягає 7%. „Я вважаю, що це досягнення досить непогане”, – сказав Володимир Печер, зауваживши, що у 1999 році частка підприємства на ринку складала лише 2%.

За словами Андрія Кирчіва, доля пива ТМ „Львівське” на ринку західного регіону України складає 60%, на ринку Львівської області – 77%.

2002 року ВАТ „Львівська пивоварня” збільшило виробництво пива у порівнянні з попереднім роком на 68% – до 8 719,7 тис. дал, а також на 2,3% перевищило виробничий план, який передбачав випуск пива в обсязі 8,5 млн. дал.

Стратегічним інвестором підприємства є шведський концерн Baltic Beverages Holding (BBH).