За цьогорічними підсумками традиційного рейтингу популярності реклами року в Україні, перемогла реклама пива “Львівське”. Перемогу реклама здобула серед 216 брендів шляхом опитування 1330 споживачів, — повідомила фахівець з в’язків з громадськістю ВАТ „Львівська пивоварня” Галина Янишівська.
Конкурс вже протягом шести років поспіль проводить “Бюро рекламних технологій Романа Колядюка”. Соціологічне опитування проводилося протягом жовтня методом випадкового відбору споживачів у шести найбільших містах України. На запитання “Яка реклама у цьому році сподобалася вам найбільше?”, більшість опитаних відповіло, що пива “Львівського”.
Головними героями реклами-переможця були Князь, монах і два кума, які обговорюють, як звучить на російській мові слово “пиво”.
До створення рекламного ролика долучилися менеджер з маркетингу ТМ “Львівське” Оксана Баюк, директор з маркетингу групи підприємств ВВХ Україна Георгій Майоров, режисером кліпу виступив Вячеслав Бубнов, роль Князя зіграв актор Львівського театру ім. М.Заньковецької Орест Огородник.
Голова Правління ВАТ “Львівська пивоварня” Володимир Печер так прокоментував перемогу: “Головна перемога, що рекламу “Львівського” помітили і полюбили споживачі. Людям подобається наша легенда, вони симпатизують Князеві Львівському, рекламні фрази цитують у розмовах. Наші шанувальники отримали позитивні емоції – це для нас головне”.