„Ми швидше за все не претендуватимемо на виробництво автобусів в межах програми „Шкільний автобус”, – заявив 27 лютого голова правління Львівського автобусного заводу Юрій Сорокін на конференції „Перша річниця нового ЛАЗу”.

Як повідомив керівник прес-служби ВАТ „ЛАЗ” Ігор Станкевич, такий висновок підприємство зробило з огляду на те, що Львівська облдержадміністрація ніяк не відреагувала на пропозицію заводу щодо виробництва таких автобусів.

28 лютого у Стрию ЛАЗ, Український інститут автобусо-тролейбусобудування „Укравтобуспром”, компанії „Стрий Авто” і „Доброта” представили голові Львівської ОДА Мирону Янківу п’ять варіантів виконання „шкільного автобуса”. М.Янків висловив сподівання, що у тендері на виробництво таких автобусів, який протриває ще два тижні, виграє підприємство-представник Львівської області.

Львівський автобусний завод є одним із найбільших виробників автобусів в Україні. Його проектна потужність – 5 тис. автобусів в рік.

2002 року ЛАЗ випустив 307 автобусів (у 2001 р. – 470). Цього року планує виробити 1200.

70,4% акцій ЛАЗу у жовтні 2001 року на комерційному конкурсі придбало українсько-російське СП ТОВ „Сіл-Авто”.