„За моїми даними, тема „ЛАЗ за брудні гроші” більше не буде звучати”, – заявив 20 грудня на прес-конференції голова правління Львівського автобусного заводу Юрій Сорокін, відповідаючи на запитання журналістів щодо ситуації із порушенням Генпрокуратурою України кримінальної справи у зв’язку із нібито порушеннями, допущеними в ході приватизації заводу компанією „Сіл-Авто”.

Він повідомив, що на сьогодні Генпрокураторою ведуться перевірки „в рамках „Сіл-Авто”, а також структур, причетних до приватизації.

„Підсумків на сьогоднішній день не зроблено”, – сказав він.

На думку Ю.Сорокіна, інформацію про порушення справи заступник генпрокурора України Тетяна Корнякова оприлюднила „з чиєїсь указки”.

Генпрокуратура порушила карну справу за ознаками злочину, передбаченого ст. 209 КК «Легалізація (відмивання) грошових коштів та іншого майна, отриманого злочинним шляхом», ст. 235 «Недотримання особою обов’язкових умов відносно приватизації державного, комунального майна чи підприємств та їх подальшого використання» і ст. 364 «Зловживання владою чи службовими повноваженнями».

У жовтні 2001 року 70,41% акцій Львівського автобусного заводу були продані Фондом держмайна України команії „Сіл-Авто” за 27,1 млн. грн. Згодом керівництво ЛАЗу оприлюднило інформацію, що до „Сіл-Авто” має відношення група східно-українських підприємств, серед яких, зокрема, є дніпропетровське виробничо-комерційне підприємство „Стальпром”, відоме як співзасновник ЗАТ „Нікопольський завод сталевих труб „ЮТиСТ”, що займається виробництвом безшовних труб.