Генеральний представник Львівського автобусного заводу в Росії компанія „АвтоЛАЗ” планує у 2003 році продати мінімум 1000 автобусів, – повідомив генеральний директор „АвтоЛАЗу” Олексій Тарусін.
„2003 рік ми оцінюємо як порядка 1000 машин для початку”, – сказав він.
За його словами, після широкомасштабної презентації нового модельного ряду „ЛАЗів” у листопаді цього року, практично у всіх областей Росії виник „серйозний інтерес” до продукції Львівського автобусного заводу.
На сьогодні Томська і Новосибірська області уже підписали з „АвтоЛАЗом” угоди про співпрацю.
Олексій Тарусін відзначив, що потреба в автобусах у Росії велика. „В Росії загалом, за тими даними, які є у нас в статистиці офіційній, десь більше 60% автобусного парку перебуває за межею свого ресурсу. А це порядка 18-20 тисяч. Відповідно тут ринок є”, – сказав він. До того ж, в Росії, за його словами, „історично так склалося, що всі міжміські і приміські перевезення здійснюються саме на „ЛАЗах”. І зараз ця ніша пустує, вона заповнена „беушними” автобусами.
О.Тарусін вважає, що „АвтоЛАЗ” отримав хороші перспективи стосовно продажу львівських автобусів у Росії після того, як там вийшла постанова уряду про заборону і обмеження ввозу старих машин. Позитивний ефект для діяльності „АвтоЛАЗу” він очікує і від Відкритої програми реформування пасажирського транспорту, яка сьогодні обговорюється в Росії.
„Якщо врахувати, що у нас в класі приміських, міських і міжміських машин конкурентів-виробників в Росії немає, то у нас є дуже хороші шанси”, – прогнозує генеральний директор компанії.
У 2001 році ВАТ „АвтоЛАЗ” реалізувала близько 250 автобусів. В основному, старого модельного ряду – „ЛАЗ-695” і „ЛАЗ-699”.