Фото: admadness.co
У Львові оголошено другий набір у Школу реклами ім. Генрі Форда.
Теми, які розглядатимуться під час цього навчального курсу:
• Людина як бренд: технологія побудови публічності персони. Політичні технології
• Комплексний підхід до продажу реклами на ринку Львова і України
• PR для великих компаній
• Співпраця із ЗМІ: написання прес-релізу, контакти із медіа, створення баз власних розсилок і техніка роботи під час прес-конференцій
• Формування ефективної команди в рекламі
• Соціальні медіа: розкрутка компаній, благодійних проектів та продажі через мережі
• Організація і реклама кінофестивалів та Фестивалі в Україні
• Як створити нову програму і продати її телеканалу?
• Реклама на радіо: від копірайтингу до аудіозвучання
• Рекламні ідеї міжвоєнного Львова
• Професійна зйомка: від режисури, розкадровки відео до зйомки й монтажу
• Де дістати обладнання для відео зйомки і як ним скористатись?
Кращих слухачів, кажуть, чекає робота в компаніях:
• “Інтер”
• Медіа-холдинг “ЗІК”
• Телеканал “DATV”
• Радіо “Mjoy”
• ТОВ “Експрес Медіа Груп” (газета “Експрес”)
• Відеовиробнича компанія «Медіа-група «Каталонія» та ін.
Місце проведення занять: вул. Ліська, 16 (недалеко від ТЦ «Скриня»)
Початок занять: 1 червня 2012р.
Реєстрація триває до 31 травня 2012р включно.
Вартість навчання: 740 грн.
при реєстрації до 25.05.2012р знижка 25%;
при реєстрації до 29.05.2012р — 500 грн;
при реєстрації до 31.05.2012р — 600 грн;
при реєстрації 01.06.2012р (в день початку) — 740 грн.
Школа реалізована під патронатом Львівського інституту менеджменту.
Координатор проекту:
Юрій Пирч
тел.: (097) 063-43-23, (093) 685-15-18
e-mail: yuriy.pyrch@gmail.com