Фото: city-adm.lviv.ua

Сайт Львівської міської ради займається розміщенням посилань на інші сайти за гроші. 

Про це повідомив у своєму блозі мешканець Ходорова (Львівська область) Петро Нек, передає «Прес-Центр».

Блогер наводить скріншот сторінки веб-сайту міськради, на якому видно, що внизу сторінки є фрагмент тексту, який не стосується тематики офіційного ресурсу і, швидше за все, є платним посиланням.

«Звичайно, що напевно ні міський голова ні депутати не мають до цього відношення, як певно і не підозрюють про існування таких посилань. Хто ж сайт до самого низу прокручує? Скоріш за все це працівники з МЦІТу що відповідають за підтримку сайту вирішили заробити собі трохи «на пиво», — зазначає Петро Нек.

Про знахідку блогера повідомило інформаційне агентство «Західна інформаційна корпорація» (ЗІК).

Проте на момент підготовки цього матеріалу «Прес-Центр» продажних лінків на сайті ЛМР не знайшов.

Продаж контекстних посилань (лінків) є доволі розповсюдженим способом заробітку серед веб-майстрів. В його основі — просування сайтів у пошуковиках. Визначальними у цій справі є показники цитованості та авторитет сайту-донора (Яндекс тИЦ, Google Page Rank). Чим вони вищі, тим дорожче коштує розміщення лінку на такому сайті. Лінки можуть розміщуватись назавжди або на певний період, наприклад, на місяць.

У сайту Львівської міської ради Google Page Rank складає 5, а тИЦ — 650. Це — хороші показники. (Для прикладу, у сайту ЗІКу вони такі: PR – 5, тИЦ – 1900).

Вартість розміщення лінку на сайті з аналогічними показниками, як у сайту міськради, може коштувати приблизно 17 доларів США на місяць.

«Прибуток»