КП «Адміністративно-технічне управління» завершило масштабне обстеження засобів зовнішньої реклами у Львові.
У результаті було виявлено 121 рекламну конструкцію, яка потребує приведення до належного технічного та естетичного стану, повідомляє прес-служба міськради з посиланням на керівника управління Інну Свистун.
Перевіряльники забракували рекламні засоби з обдертим зображенням, непофарбованими опорами або ж ті з них, що були погнуті.
«85% порушень естетичного вигляду засобів зовнішньої реклами були усунені в результаті усного звернення нашого управління. 15% рекламорозповсюджувачів, які не відреагували на телефонограми, отримали відповідні листи з вимогою привести свої засоби зовнішньої реклами до належного стану», — повідомила Інна Свистун.
За незадовільне утримання рекламних засобів на правопорушників чекатимуть штрафні санкції у розмірі від 850 до 1700 грн., нагадують в міськраді.