PointeR Agency провели щорічне опитування та дізналися, яким ЗМІ довіряли українські бізнесмени на початку 2022-го та в кінці року, після дев’яти місяців повномасштабної війни.
За даними агенції, на сьогодні власники бізнесу та топменеджери віддають перевагу тим каналам комунікації, завдяки яким інформацію можна отримати максимально оперативно: Telegram, Facebook і Twitter. При цьому [highlight]якщо в січні-лютому 2022 року новини у Telegram-каналах читало 59,45% опитаних, то в листопаді-грудні 2022 їх кількість зросла до 79,4%.[/highlight] Зменшився відсоток у Facebook та [highlight]суттєво збільшилася кількість споживачів новин із Twitter.[/highlight]
За результатами опитування вдалось сформувати список ТОП-5 ЗМІ, яким найбільше довіряють бізнесмени після повномасштабного вторгнення росії:
- NV (нині New Voice, раніше «Новое время») з результатом 52,9%;
- ЛІГА (44,1%);
- Forbes та Українська правда (35,3%);
- BBC Ukraine (29,4%);
- LB.ua та Економічна правда (20,6%).
За рік з 50% до 79,4% зросла кількість топменеджерів, які приділяють увагу іноземним ЗМІ. Найпопулярнішими серед них є BBC, CNN, The Economist.
Також з початком великої війни все більше бізнесменів підписалось на профільні спільноти у соцмережах. Якщо у січні 2022 року їх кількість сягала 40,6%, то у грудні – вже 73,5%.
«Більшість топменеджерів відповіли, що після 24 лютого їхні звички та джерела інформації значно змінилися. У цілому зараз переважають джерела оперативного отримання інформації. Бізнесмени почали відстежувати новини здебільшого у Telegram-каналах, а також стали частіше читати Twitter. Ще з цікавого можна відмітити, що українська ділова спільнота стала частіше користуватися соцмережею LinkedIn», – зазначила керуючий партнер PointeR Agency Олеся Стойко
PR-агенція PointeR Agency проводить опитування щодо джерел споживання новинної інформації серед топменеджменту та власників українського бізнесу вже третій рік поспіль.