З другої половини грудня 2003 року ЗАТ „Львівський жирокомбінат” випускатиме майонез ТМ „Щедрий дар” у скляних 500-грамових банках.
Про це „Контекст-медіа” повідомив комерційний директор ЗАТ „Львівський жиркомбінат” Ігор Ухов.
Випуск продукції у скляних банках зумовлений більшою ефективністю даної тари з точки зору покращення смакових якостей, гігієни та екології, пояснив пан Ухов.
Ігор Ухов не зміг відповісти на запитання про планові показники потужності фасування, однак зазначив, що це буде невелика кількість, орієнтована на не на всіх споживачів, адже такий майонез буде дорожчим.
На даний час асортимент продукції ТМ „Щедрий дар” налічує 4 види майонезу —„Салатний”, „Провансаль”, „Оливковий” з жирністю 60%, 65%, 72% та „Львівський преміум” 80%.
Структура Львівського жиркомбінату об’єднує три заводи — гідрозавод (випуск елементів для виробництва маргарину та майонезу), маргаринний завод (випускає 9 видів маргарину) та майонезний (4 види майонезу).