Українці активно користуються сервісом інтернет-банкінгу, пускаючи для цього в хід смартфони, планшети, комп’ютери. Завдяки Інтернету дана послуга доступна кожному.
Фінансові структури націлені на Інтернет
Зрозуміли ситуацію і фінансові установи. Криза єврозони стала причиною недовіри до класичних послуг банків, тому з’явилися різноманітні послуги онлайн.
Клієнти готові змінити банк, якщо банкінг через мобільник набагато зручніше в іншій фінустанові. Зараз додатки в цьому плані для власників планшетів і смартфонів продовжують розвиватися.
Українське бачення ситуації
До кінця минулого року більша частина українців від 16 років постійно використовувала Інтернет. Їх стало в рази більше, ніж до кінця 2012 року. Мобільні пристрої часто можна побачити в руках представників різного віку. Дослідження свідчать, що кількість українців від 16 років, які володіють комп’ютерними та мобільними пристроями, постійно збільшується.
Під вибір журналістів потрапили тридцять великих банків, у яких Інтернет-банкінг представлений якісно. У 2013 році лідером став «ПриватБанк», змістивши вниз ПУМБ. Газетярі відзначили швидке зростання Дельта Банку (власник Микола Лагун). За рік він піднявся до лідерів з дев’ятого місця. Враховувалися зміни клієнтської бази, функціонал послуги, і те, чи є в наявності мобільний клієнт та ін.
Наскільки розвинений функціонал
Ходова операція в інтернет-банкінгу – це переказ грошей. Далі йдуть оплачувані послуги та рахунки, і оплата мобільного зв’язку. У Дельта Банку дуже широкий функціонал. Він представлений в продукті myDELTA. Тут клієнт контролює кошти, і йому завжди доступна інформація про карти і рахунки, відкриті в Дельта Банку.
Доступ в myDELTA стандартний і легкий. Залежно від необхідних дій в myDELTA, клієнт проходить реєстрацію, використовуючи Інтернет. Так йому доступні стани особистих рахунків і різні операції, перекази і платежі через офіс Дельта Банку засобами інтернет-банкінгу. Нещодавно Інтернет-банкінг myDELTA оновився. Тепер будь-який платіж до 3 тис. грн. і необмежений договірний платіж оплачуються без комісії. Якщо у банку з одержувачами платежів укладено договір, то через Інтернет-банкінг комісія не стягується.
Майбутнє Інтернет-банкінгу
835 тис. осіб вважають умови myDELTA зрозумілими і зручними. Представники керівництва Дельта Банку у цьому напрямку заявляють, що даний онлайн-сервіс позбавить клієнтів від зайвих дій. Буде проведена деяка модернізація, а користувач зможе під себе налаштувати інтерфейс. На даний момент все йде до віртуалізації банківської системи, тільки десь мають намір це зробити повністю, а десь частково.