Фото: socar.com.ua
У Львові міська влада прирівняла стели із цінами на нафтопродуктів біля автозаправних станцій до рекламних конструкцій і «спонукала» власників АЗС отримувати на них відповідні дозволи та сплачувати кошти до бюджету.
Про це розповіла директор комунального підприємства «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун на прес-конференції сьогодні, 22 січня, передає кореспондент «Прибутку».
Відтак, за її словами, до міського бюджету додатково надійшло 800 тисяч гривень.
У Ратуші шукають й інші джерела збільшення надходжень до скарбниці від реклами, додала Свистун.
Загалом від розміщення зовнішньої реклами Львів отримав у 2012 році 15,3 млн. грн. (у 2011 р. – 14,2 млн. грн.; у 2010 р. – 13 млн. грн.).