Фото: admadness.co

У Львові оголошено другий набір у Школу реклами ім. Генрі Форда. 

Теми, які розглядатимуться під час цього навчального курсу:

•    Людина як бренд: технологія побудови публічності персони. Політичні технології
•    Комплексний підхід до продажу реклами на ринку Львова і України
•    PR для великих компаній
•    Співпраця із ЗМІ: написання прес-релізу, контакти із медіа, створення баз власних розсилок і техніка роботи під час прес-конференцій
•    Формування ефективної команди в рекламі
•    Соціальні медіа: розкрутка компаній, благодійних проектів та продажі через мережі
•    Організація і реклама кінофестивалів та Фестивалі в Україні
•    Як створити нову програму і продати її телеканалу?
•    Реклама на радіо: від копірайтингу до аудіозвучання
•    Рекламні ідеї міжвоєнного Львова
•    Професійна зйомка: від режисури, розкадровки відео до зйомки й монтажу
•    Де дістати обладнання для відео зйомки і як ним скористатись?

Кращих слухачів, кажуть, чекає робота в компаніях:

•    “Інтер”
•    Медіа-холдинг “ЗІК”
•    Телеканал “DATV”
•    Радіо “Mjoy”
•    ТОВ “Експрес Медіа Груп” (газета “Експрес”)
•    Відеовиробнича компанія «Медіа-група «Каталонія» та ін.

Місце проведення занять: вул. Ліська, 16 (недалеко від ТЦ «Скриня»)

Початок занять:
 1 червня 2012р.

Реєстрація триває до 31 травня 2012р включно.

Вартість навчання: 740 грн.
при реєстрації до 25.05.2012р знижка 25%;
при реєстрації до 29.05.2012р — 500 грн;
при реєстрації до 31.05.2012р — 600 грн;
при реєстрації 01.06.2012р (в день початку) — 740 грн.

Школа реалізована під патронатом Львівського інституту менеджменту.

Координатор проекту:
Юрій Пирч
тел.: (097) 063-43-23, (093) 685-15-18
e-mail: yuriy.pyrch@gmail.com

«Прибуток»