Київська ФК-груп на базі дрогобицького підприємства „Галол” створила нову структуру „ФК-груп — завод „Галол”, а також розробила нову виробничу програму для цього підприємства, — повідомив сьогодні на прес-конференції начальник головного управління промисловості, транспорту та зв’язку Львівської ОДА Ростислав Сорока.
При цьому новий власник зберіг бренд підприємства „Галол”, — зазначив Ростислав Сорока.
Виробнича програма „Галолу” складається з трьох головних напрямків. Першим є робота на оборону України, забезпечення продукцією концерн ”Бронетехніка України”, Міністерство оборони України. „Але замовлення є несуттєвими і особливо на фінансові показники не впливає”, — додав він.
Другим напрямом, який втілили в життя нові власники, є виробництво локомотивних олив для Укрзалізниці, контрактна угода з якою підписана на 12 млн. грн.
Третім напрямом є розробка новим керівництвом антиденонаційних добавок до бензину. Ці добавки розробляються на основі висококисневовмісних добавок для досягнення стабільності роботи двигуна. ”Бензин з такими добавками дорівнює європейським стандартам. Це робота на перспективу. Зараз проводиться пошук потенційних споживачів на цю продукцію”, — повідомив він.
Четвертим напрямом, який ще не завершений, за словами Ростислава Сороки, є виготовлення присадок до бензину. Із цього питання зараз ведуться переговори з підприємствами в Україні, де є власники росіяни”, — додав він.
ВАТ “Галол” (м.Дрогобич) виробляє оливи, мастила та присадки для різноманітної техніки, зокрема для танків та ВМФ, інші продукти нафтопереробки. Деякі види продукції виробляються лише на 6 підприємствах у світі, тому на теренах СНД “Галол” не має конкурентів.
У 1999 році завантаження заводу „Галол” не перевищувало 4% через брак оборотних коштів на закупівлю сировини. У 2001 році він остаточно зупинився. У лютому 2002 року на „Галолі” знову запущено в роботу лінії з виробництва олив та присадок, зокрема, танкових олив на Харківський завод імені Малишева, присадок — на інші українські й російські маслозаводи. У свої кращі часи дрогобицький завод працював в основному (на 80%) на російській сировині, закуповуючи базові оливи виробництва Пермського, Нижегородського та Волгоградського НПЗ. Крім того, партії базових олив частково купували і на Кременчуцькому НПЗ Укртатнафта (Україна), і на Полоцькому НПЗ (Білорусь).