Щомісяця в реконструкцію виробництва на ЗАТ „Львівський автомобільний завод”, засновником якого є ВАТ „Львівський автобусний завод”, вкладається 800-900 тис. грн.

Про це повідомив начальник виробництва підприємства Володимир Босак під час „круглого столу” лідерів обласних організацій політичних партій Львівщини, організованого при голові Львівської ОДА 27 жовтня.

Так, нещодавно на одній з дільниць ЛАЗу було встановлено три агрегати, що забезпечують операцію вигину кутів різних градусів з металу за допомогою комп’ютерної графіки, виробництва німецької фірми Beyeller. Вартість одного такого агрегата — 130 тис. євро. Крім цього, на підприємстві було встановлено нову лінію порошкового покриття труб на суму близько 500 тис. грн., а також антикорозійну установку катафарез для вкраплення у метал нових елементів кольорових металів вартістю 15 млн. грн., повідомив Володимир Босак.

ЗАТ „ЛАЗ” був створений навесні цього року; засновники — Львівський автобусний завод та угорські фірми Dankar Kft і Farma Market Kft. Виробничу діяльність новостворене підприємство розпочало з 1 вересня на потужностях автобусного заводу у Львові.

Згідно з інвестпрограмою, затвердженою Кабміном, до 2007 року включно ЛАЗ має створити потужності, що забезпечать виробництво та реалізацію вантажних автомобілів до 1300 одиниць, автобусів усіх класів — до 3520, автокранів — до 71, тролейбусів — до 80 одиниць, запасних частин — на загальну суму 65,9 млн. грн.

Оцінна вартість інвестиційної програми ЗАТ „ЛАЗ” становить 450,5 млн. грн. Джерелами її фінансування визначено: інвестиція в розмірі 163 236 тис. грн. (30,6 млн. дол.) та реінвестований прибуток від діяльності підприємства — 285 581 тис. грн.

Статутний фонд Львівського автомобільного заводу — 60 млн. дол., 50% з яких — доля ВАТ „ЛАЗ”, а решта — компаній Farma Market Kft і Dankar Kft.