Торговий Дім „ЛАЗ-Україна” (Київ) збирається будувати свою систему реалізації з акцентом на корпоративних клієнтів, – повідомив голова правління Торгового Дому Олександр Чеповой.

„Це корпоративні клієнти, які будуть купувати по одному, два, три автобуси”, – сказав він.

Олександр Чеповой додав, що корпоративні клієнти на сьогодні є основними покупцями „ЛАЗів”, які вони використовують для перевезення власного персоналу. „Автобуси для них є розкішшю, тобто засобом потратити гроші, але не засобом заробити гроші”, – сказав він.

Перевізники, на його думку, навряд чи дозволять собі купувати більше 10 машин. За вийнятком хіба що тих із них, які монопольно контролюють певні сегменти ринку „у себе в містах”.

„Тобто, коли я говорю про наші плани операційні, то вони якраз базуються на контрактах в обсязі від 1 до 5-10 машин”, – зазначив Олександр Чеповой.

Він сказав, що у Торгового Дому є також плани стосовно систематичного продажу „достатньо крупних партій” автобусів, „але це мова йде у більшій мірі про відомчі підприємства”.

О.Чеповой також повідомив, що пріоритетними для Торгового Дому „ЛАЗ-Україна” є області, де присутній великий промисловий потенціал, – Донецька, Запорізька, Дніпропетровська.

ЗАТ „Торговий Дім „ЛАЗ-Україна” був створений для відновлення ринків збуту продукції Львівського автобусного заводу.

У Росії збутом львівських автобусів займається ВАТ „АвтоЛАЗ” (Москва).

ВАТ „Львівський автобусний завод” належить до найбільших виробників автобусів в Україні. Проектна потужність заводу – 5 тис. автобусів у рік.

70,4% акцій підприємства у жовтні 2001 року на комерційному конкурсі придбало українсько-російське спільне підприємство ТзОВ „Сіл-Авто”.