Конспект семінару про створення і просування інтернет-магазинів.

Олександр Дем’янюк, представник компанії «Тезарт», «З чого почати розробку інтернет-магазину?»:

  • Інтернет-магазин — це не бізнес, а інструмент. Сам по собі він не продає. Його потрібно рекламувати, як і будь-який офлайновий бізнес, вести сторінки у соціальних мережах, запускати контекстну рекламу.
  • Не копіюйте опис товарів з інших сайтів. Контент на вашому інтернет-магазині має бути унікальним, щоб ваш сайт подобався пошуковим системам (Google, Яндекс) і в результаті потенційний клієнт міг вас знайти.
  • Коли будете придумувати систему кодування товару, майте на увазі, що код товару не повинен містити жодних літер — тільки цифри. Літери можуть бути неправильно передані, наприклад, під час розмови клієнта з консультантом і, відповідно, клієнт отримає не той товар, який замовляв.
  • Типові помилки тих, хто запускає інтернет-магазин: 1) «відкрию інтернет-магазин і гроші потечуть рікою», 2) «поставлю низькі ціни і всі замовлення – мої» (ні, вирішальним є сервіс).
  • Намагайтесь не брати кредитних коштів на запуск свого інтернет-магазину. Бо якщо ви пообіцяли кредитору в обмін на кошти 100% бізнесу, потім будете танцювати під його сопілку.
  • Дизайн інтернет-магазину не завжди є вирішальним. Буває, клієнти просять створити їм такий веб-дизайн, «щоб викликав довіру». Дизайн сам по собі не дає довіру — її може створити персонал онлайн-магазину.
  • Швидко реагуйте на дії користувача (між зверненням і відповіддю на нього не повинно пройти більше 10-15 хвилин).

Дмитро Суслов, представник «1С-Бітрікс», «Розумна розробка інтернет-магазину: функціонал і сценарії роботи»:

  • Головне в інтернет-магазині — це не головна сторінка, як вважає більшість, а картка товару із торговою пропозицією.

(Доповідь стосувалася можливостей системи управління контентом (CMS) 1С-Бітрікс)

Павло Котула, фахівець з проектування інтерфейсів «Тезарт», «Що таке юзабіліті. Завдання, які вирішуються з його допомогою»:

  • Існують патерни (шаблони) поведінки інтернет-користувача, які не слід порушувати. Наприклад, якщо користувач звик, що блок з корзиною замовлень в інтернет-магазинах розташований у правому верхньому кутку, то було б помилкою розміщувати його в іншому місці.
  • У контактній формі, яка містить контактні телефони та імена консультантів, варто розмістити також фотографії консультантів. Таким чином покупцю простіше встановити контакт з персоналом інтернет-магазину.

Семінар «Формула сайту: Успішний інтернет-магазин від А до Я» проходив у Львові 2 квітня. Цей конспект охоплює лише три доповіді із десяти заявлених.