Фото: gamedev.lviv.ua

26 січня у Львові відбудеться вже вдруге конференція для розробників ігор – GameDev Conference 2013. Місцем зустрічі стане конференц-зал Українського Католицького Університету (вул. Хуторівка, 35а). 

Про це повідомила прес-служба Львівської міськради.

Мета організаторів конференції – об’єднати власників ігрових студій, інді-розробників, паблішерів, програмістів, зацікавлених зрозуміти, що таке розробка ігор, дизайнерів та всіх інших залучених в індустрію.

Під час конференції учасники почують виступи практиків про ігрові механіки, історії успіху ігор українських розробників, сучасний стан ринку, дещо про спеціальність Game-дизайнера, у що готові інвестувати чи як спонсорують та ще багато цікавої інформації про розробку і маркетинг. Також передбачено декілька круглих столів на дискусійні теми. Тут ви отримаєте відповіді на питання: «Хто такий розробник ігор?», «Чи можливо звичайному програмісту розробити власну мобільну/соціальну іграшку?», «Як зробити соціальну іграшку під Facebook?», «Яка соціальна мережа краще підходить для розробки іграшок?», «Хто такі паблішери?», «Як створити ідеальну команду Game-дизайн студії»?

Конференція GameDev Conference 2013 покликана сприяти популяризації розробки ігор в Україні.

На думку організаторів, у нас є достатньо талантів, щоб випускати круті іграшки для глобального та локального ринків. Загалом очікується близько 150 учасників – розробників ігор, фрілансерів та компанії з дотичних галузей і просто програмістів, що мріють зробити свою гру

Цього року серед доповідачів Кирило Клімаков, який розповість про те як робити підтримку великої кількості ігор одночасно, з оптимізацією ресурсів, та Павло Півтораніс, який займається розробкою ігор для різних платформ більше 5 років. Павло Півтораніс пройшов шлях від сапорту до лідінг гейм дизайнера. У його доповіді показано шлях і тенденції розвитку ігрових механік, а також проблеми при створенні механік в іграх з текстовим інтерфейсом. А керівник DevRain Solutions (розробка для Windows Phone і Windows 8) Олександр Краковецький та Євген Галкін, Google Ukraine менеджер напрямку IT-рекламодавців, торкнуться тем, пов’язаних із вибором ефективної моделі монетизації, адже зараз вже не достатньо просто зробити якісну гру, треба розуміти як її використовують.

«На цьому етапі розвитку технологій на ринку присутні досить багато операційних систем та платформ із величезною аудиторією потенціальних покупців програмних продуктів. Не можна випускати з поля зору можливість продавати гру на декількох маркетах одночасно. Доповідь торкнеться тем як можна цього досягти та як використовувати існуючі інструменти, що на перший погляд не зовсім пристосовані до розробки на всі платформи разом», — розповів тім-лідер у проекті Marmalade SDK Іван Білий.

«Прибуток»