Ловіть нагоду задарма «засвітитись» на серйозному ресурсі з багатомільйонною аудиторією
На адресу «Прибутку» надійшов лист від колег з сайту про фінанси та інвестиції «Мінфін», в якому вони запрошують наших читачів, тобто вас, взяти участь в їхньому проекті підтримки малого та середнього бізнесу.
Проект так і називається — «Медіапідтримка малого та середнього бізнесу».
В його рамках «Мінфін» готовий безкоштовно опублікувати історію про те, як ваш бізнес переживає «коронакризу». По суті, це реклама на халяву.
Однак кількість учасників обмежена. Сайт береться написати і опублікувати лише 30 історій про 30 компаній.
До того ж, за умовами, до участі запрошують не всіх підряд, а малі та середні підприємства, що зареєстровані та ведуть діяльність на території України, і мають в своєму штаті не більше 50 працівників. Особливу увагу приділять тим компаніям, що «не склали руки та адаптувались до карантину; швидко навчилися працювати в нових умовах; після карантину будуть використовувати кризовий досвід».
Стартував проект 1 червня і протриває до кінця 2020 року. Публікації про учасників виходитимуть на «Мінфіні» раз на тиждень.
Більш детально з правилами участі в цьому проекті можна ознайомитись на сайті «Мінфіну». Там же ж розміщено форму подачі заявок на участь.
«Мінфін» – сайт про фінанси та інвестиції. Публікує новини та аналітичні огляди про курси валют, ставки за депозитами та кредитами, а також висвітлює події у фінансовому секторі. За підсумками квітня 2020-го від Kantar CMeter, «Мінфін», увійшов до топ-25 українських сайтів за охопленням аудиторії. У травні 2020-го, згідно з даними Similarweb, на сайті побувало 13 мільйонів відвідувачів.
Читайте також:
– Роздуми на тему «Карантин, бізнес: що далі?» (колонка директора “Центру українського бізнесу” Ярослава Тиравського)
– Голодні і безробітні: що чекає на українців після карантину (колонка журналіста Антона Борковського)
– Львівська гастроблогерка поділилась рецептом, як пережити карантин