Тепер «зіркам» українського шоу-бізнесу, щоб замовити кліп в іспанського режисера Ентоні Соле (Antoni Sole), відомого своїми роботами для співачки Шакіри та Енріке Іглесіаса, не треба летіти за кордон, адже представництво компанії Sole Goldstern Media вже є і в Україні. 

Іспанець особисто прибув до Львова, щоб представити своїх українських партнерів. Це — місцева молода компанія «Медіа група «Каталонія», яка займається продакшном та піаром. У її поки що скромному доробку, зокрема, рекламні відеоролики для ТМ «Галка» та заставки на телеканалі ZIK.

Презентація представництва відбувалася в актовому залі Палацу мистецтв. Її модераторами почергово виступали то «зірка» голубого екрану Остап Дроздов, то директор Палацу мистецтв Юрій Гнатковський. Серед запрошених були помічені представники місцевого шоу-бізу. Їм власне був адресований основний месидж зібрання — «відомий продюсер і режисер зробить вам кліп, з яким не соромно буде вийти в світ».

Українським кліпмейкерам від іспанця добряче перепало. На його думку, якість кліпів, які знімають бадоєви-філатовичі, нікудишня.

— Більшість українських кліпмейкерів грішать запозиченнями та плагіатом, — зазначила директор з розвитку бізнесу «Медіа групи «Каталонія» Марта Пивоваренко.

І, щоб остаточно добити публіку, продемонстрували кілька кліпів Соле, в т.ч. на пісню Шакіри «Loca».

Відтак хтось із залу запитав, скільки коштуватиме замовити у Соле кліп. «Не знаю, як в Україні — треба ще обгрунтувати питання виробництва. Але в Іспанії ми беремо від клієнтів замовлення на суму не менше ніж 200 тисяч євро», — відповів режисер.

Після цих слів зал, здається, втратив мову. І не дивно, адже в Україні можна зняти кліп в середньому за 30 000 доларів. І навіть ця ціна для багатьох «зірочок» є непідйомною після кризи 2008-го. А тут майже в 10 разів дорожче.

Марта Пивоваренко поспішила заспокоїти співочу публіку, мовляв, в «Каталонії» добре знають українські реалії, тож можна буде домовитись про прийнятну ціну.

Іспанський кліпмейкер увійшов на український ринок з помпою, заявивши, що інвестує 1 мільйон доларів у Фонд українського кіновиробництва, за які зніме картину, яка, обіцяє, збере касу у прокаті. Загальний бюджет фільму, за словами іспанця, складає $2 млн., тому він очікує, що його ідею підтримають інвестори з України. Але, здається, цю заяву Ентоні Соле зробив швидше задля піару. Бо Фонду як такого що не створено, та навіть не придумано механізму його роботи, про що публічно зізналась М.Пивоваренко.

Хоч-не-хоч згадується історія з героєм бойовиків 90-х років Жан-Клодом Ван Дамом, який рік тому світився на українських телеканалах. Він також поривався підняти на ноги українське кіновиробництво, розповідаючи байки про те, що збирається зняти в Україні багатомільйонний бойовик. А в результаті сам знявся в кліпі співачки Ірини Білик і зник з поля зору.

До слова, кіностудія «Галичина-фільм» (м.Львів) має зараз в роботі ігровий фільм. Він, як розповів директор кіностудії Василь Босевич, на 80% готовий, і якраз мільйона доларів цілком би вистачило, аби його закінчити.