Напередодні приватизації Львівського автобусного заводу, 5 жовтня 2001 року, значна частина його майна, в тому числі й основні приміщення на вул.Стрийській у Львові, була продана за заниженими цінами фірмам „Ферозіт-Альфа” та „Геліос”, — заявив сьогодні журналістам голова правління ВАТ „ЛАЗ” Юрій Сорокін.

За його словами, згідно з актом судової експертизи, який є у ЛАЗу, ціна проданого майна була занижена у 3-4 рази.

„Більше того — після того, як були продані приміщення на Стрийській,45, на наступний день між Львівським автобусним заводом в особі старого керівництва і фірмами „Ферозіт-Альфа” і „Геліос” були укладені договори оренди (на приміщення, які за день до цього були фірмами куплені у ЛАЗу. — „Контекст-медіа”). Сума орендної плати була така, що за рік оренди гроші, витрачені на придбання нерухомості, поверталися цим фірмам у вигляді орендної плати”, — додав Юрій Сорокін.

„Тобто фактично люди безкоштовно отримували у свою власність приміщення Львівського автобусного заводу”, — наголосив він.

Приміщення, які опинилися у власності фірм „Ферозіт-Альфа” і „Геліос” потрібні ЛАЗу, зазначив Юрій Сорокін. Він розповів, що як тільки у жовтні 2001 року контрольний пакет ЛАЗу був придбаний новими власниками, вони звернулися до фірм „Ферозіт-Альфа” і „Геліос” з пропозицією викупити їхні площі на Львівському автобусному. Ті спочатку не погодилися. А коли таки погодились, то назвали ціну, що була рівно у 3 рази вищою за ціну, за якою вони купували ці приміщення.

„Тобто люди на рівному місці спробували заробити гроші, які їм практично не належать”, — підкреслив Юрій Сорокін.

Він висловив здивування, чому правоохоронні органи досі не дали належної правової оцінки цьому факту.

У складі колишнього керівництва Львівського автобусного заводу працював нинішній президент ЛАЗу Степан Давидяк.