ВАТ „Моршинський завод мінеральних вод „Оскар” (Львівська обл.) уклав з рекламним агентством Bates Ukraine річний контракт на просування мінеральної води „Моршинська”, – повідомив „Контекст”.
Компанія вибрала своїм партнером Bates Ukraine після розгляду ряду пропозицій від мережевих і регіональних рекламних агентств (офіційного тендеру вона не проводила).
За словами голови правління ВАТ „Оскар” Миколи Кмітя, „компанія пройшла етап побудови дистрибуції, і зараз надійшов час активної реклами”.
„З допомогою Bates ми маємо намір створити бренд „Моршинська” і зайняти позицію лідера на ринку мінеральних вод”, – заявив М.Кміть.
Він повідомив, що загальнонаціональна рекламна кампанія, перший етап якої націлений на підвищення впізнаваності марки, включає у себе телевізійну рекламу і комплексну PR-програму.
„Унікальну торгову пропозицію” бренду „Моршинська” спеціалісти рекламного агентства, за словами голови правління „Оскара”, збираються будувати на базі тієї якості, що „за аналогією з кращими світовими торговими марками моршинська вода взагалі не проходить хімічної очистки і звичайно добувається з надр”.
„Моршинська” раніше використовувалася винятково для потреб курорту. Постановою Кабінету Міністрів №456 від 7.03.2002 Моршинське родовище мінвод віднесене до категорії унікальних.
За даними Міністерства статистики на кінець травня 2003 року, у сегменті негазованих вод „Моршинська” займає лідируючу позицію. З початку 2003 р. за загальним обсягом виробництва Моршинський завод мінеральних вод „Оскар” посів друге місце на ринку.