Львівський автобусний завод, крупний виробник автобусів середнього, великого і надвеликого класів, почне працювати над реалізацією проекту зі створення у Львові автотранспортного підприємства лише після того, як міська влада наведе лад на ринку автоперевезень.

Про це „Контекст-медіа” повідомили у прес-службі ЛАЗу із посиланням на голову правління компанії Юрія Сорокіна.

„Поки що АТП ще не на часі”, – сказали у прес-службі.

За словами співрозмовника агентства, зараз на ринку автоперевезень Львова існують незрозумілі для ЛАЗу „течії”, міська влада не може навести порядок навіть у своєму транспортному господарстві, тому компанія вважає для себе ризикованим вихід на цей ринок.

Восени 2002 року ЛАЗ обрав для себе стратегію збільшення реалізації власної продукції шляхом вирішення загальнонаціональної транспортної програми. В її рамках Торговий дім „ЛАЗ-Україна” домовився з КП „Київпастранс” про створення у Києві спільного автотранспортного підприємства, статутний фонд якого на 50% формуватиметься із нових автобусів великого і надвеликого класу виробництва ЛАЗу.

Крім цього, торік ТД „ЛАЗ-Україна” придбав ВАТ „Ялтинське АТП-14328”, на яке до кінця травня 2003 року планує поставити 40 нових комфортабельних автобусів ЛАЗ, обладнаних за євростандартами.

Із жовтня 2002 р. Торговий дім також розглядав варіант організації автоперевезень у Львові.

70,4% акцій ВАТ „Львівський автобусний завод” у жовтні 2001 року на комерційному конкурсі придбало українсько-російське СП ТзОВ „Сіл-Авто”.
Статутний фонд компанії – 41 млн. грн.