У серпні 2003 року „Львівська пивоварня” збільшила реалізацію пива у порівнянні з серпнем минулого року на 8,6% – до 1 017,835 тис. дал, – повідомила „Контекст-медіа” спеціаліст зі зв’язків з громадськістю ВАТ „Львівська пивоварня” Галина Янишівська.
За її інформацією, підбиваючи підсумки цьогорічного пивного сезону, голова правління компанії Володимир Печер зазначив, що у цілому він був успішним для „Львівської пивоварні”: навіть попри не дуже сприятливі погодні умови, результати діяльності підприємства кращі, ніж торік.
Як повідомляло агентство, у січні-липні 2003 року „Львівська пивоварня” випустила загалом 6 568 тис. дал. пива, збільшивши таким чином його виробництво у порівнянні з січнем-липнем 2002 року на 29,5%, або 1 496 тис. дал.
За 2002 рік броварня випустила 8 719,7 тис. дал продукції, на 66,3% (3 477,8 тис. дал) більше, аніж у 2001 р.
ВАТ „Львівська пивоварня” займає 77% пивного ринку Львівської області, 60% – західного регіону України і 7% загальноукраїнського ринку.
Контрольний пакет акцій компанії належить скандинавському концерну ВВН, який інвестував у „Львівську пивоварню” понад 30 млн. дол.