Львівський автобусний завод на початку квітня поповнив автобусний парк Ялтинського АТП-14328 трьома автобусами – повідомила „Контекст-медіа” прес-служба ТД „ЛАЗ-Україна”.
Як сказано у повідомленні, одна із моделей, які надійшли у Ялту – „Лайнер-9” приміського призначення з 35 місцями для сидіння (загальна пасажиромісткість – 69 чоловік). „Автобус, – зазначає прес-служба, – світло-бежевого кольору, з тонованими вклеєними вікнами і жорсткими сидіннями. Двері відкриваються плоско-паралельно”.
Інший автобус – „Лайнер-10” призначений для туристичних перевезень, має більш високий рівень комфортабельності (м’які крісла, що регулюються, персональні розподілювачі повітря і освітлювальні пристрої).
Ще один автобус – великий міський автобус ЛАЗ 52528, обладнаний двигуном ЯМЗ 236-НЕ з турбонаддувом. „Місць для сидіння в цьому автобусі 28, максимальна кількість пасажирів – 97. Крісла у салоні напівжорсткі, двері відчиняються досередини, а колір цього автобуса – яскраво-жовтий”, – зазначила прес-служба.
Поставку 3 автобусів у Ялту Торговий дім „ЛАЗ-Україна” розцінює як конкретні кроки у напрямку вирішення транспортної проблеми АР Крим.
Як повідомляло агентство, 2002 року ТД „ЛАЗ-Україна” придбав ВАТ „Ялтинське АТП-14328” і планує до кінця травня 2003 року поставити на нього 40 нових комфортабельних автобусів, обладнаних за європейськими стандартами.
Львівський автобусний завод належить до найбільших в Україні виробників автобусів. Проектна потужність заводу, за його даними, – 5 тис. автобусів в рік.
2002 року ЛАЗ випустив на 163 автобуси менше, ніж у 2001 р. – 307 автобуси (202 – старих моделей і 105 – нових). Реалізовано було 269 машин (137 по Україні і 132 – в Росії).
2003 року підприємство планує випустити 1200 автобусів. Продати, за даними торгових домів, – мінімум 1160 (160 в Україні і 1000 – в Росії).
70,4% акцій ЛАЗу у жовтні 2001 року на комерційному конкурсі придбало українсько-російське СП ТзОВ „Сіл-Авто”.