Фото: wikimedia.org
Вул. Любінська
Львівська міська рада приступила до розробки Схеми розміщення рекламних носіїв на магістральних вулицях міста.
Про це сьогодні на брифінгу повідомила директор КП «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун.
У розробці на даному етапі перебувають проспект Чорновола, а також вулиці Стрийська та Любінська.
«Вносимо (в схему) існуючі рекламоносії і прикидаємо, де можуть бути (нові)», – зазначила Інна Свистун.
Міська влада, зі слів чиновниці, хоче стандартизувати рекламу на магістральних вулицях: рекламні носії мають стати однотипними, розташовуватись на певній визнеченій відстані одна від одної тощо.
Схема буде прийнята після відповідних процедур громадських слухань у 2011 році, прогнозує Інна Свистун.
***
Тим часом з початку 2010 року у Львові демонтовано 736 рекламних носіїв, у т.ч. 72 вивіски, що були встановлені самовільно.
Лише один з крупних операторів ринку позбувся 130 рекламних конструкцій через прострочену заборгованість.
Зважаючи на те, що з початку року у Львові було видано 1500 дозволів на встановлення нових рекламних носіїв масштаби самовільного монтажу рекламоносіїв в місті є великими.
Загалом на сьогодні в місті налічується порядка 4000 рекламних носіїв.
За матеріалами: «Вголос про економіку»