Для уникнення непорозумінь між споживачами електричної енергії та працівниками ВАТ “Львівобленерго” (інспекторами та контролерами) введено в дію “гарячі” номери телефонів, за якими можна звернутися безпосередньо до ВАТ “Львівобленерго” та повідомити про ситуацію, що склалася, повідомив відділ корпоративних зв’язків ВАТ „Львівобленерго”.
Телефони „гарячої” лінії: 97-39-15, 97-34-08, 238-00-29.
Товариство гарантує, що кожен сигнал буде належним чином розглянуто, а кожну проблему — вирішено.
Продовжує також свою роботу Консультаційний центр по роботі зі споживачами “Львівобленерго”, до якого кожен споживач може звернутися із будь-якими проблемами, пов’язаними із процесом споживання електроенергії. Змінено лише номери телефону і факсу центру (тел.: 239-21-44, факс: 239-21-45).