Львівська залізниця у 2005 році має намір ввести швидкісне сполучення у напрямку Львів-Київ, – повідомив 26 грудня на прес-конференції начальник Львівської залізниці Богдан Піх.
„Думаю, через два роки приїде швидкісний поїзд і до Львова”, – сказав він.
За його словами, такий проект обійдеться залізниці орієнтовно у 800 млн. грн., у той час, як запуск швидкісного поїзда „Київ-Харків” коштував усього 300 млн. грн. Більші видатки, як пояснив Б.Піх, зумовлені особливостями рельєфу у напрямку між Львовом і Києвом. „Дуже багато кривих, дуже багато підйомів і спусків”, – сказав він.
Богдан Піх зазначив, що Львівська залізниця уже провела аерофотозйомку маршруту Львів-Київ. „Ми вже все враховуємо, щоб воно нам стало в пригоді, коли ми будемо вводити швидкісний поїзд”, – сказав він.
Начальник Львівської залізниці також повідомив, що у 2003 році „Укрзалізниця” введе швидкісне сполучення „Київ-Дніпропетровськ” і „Київ-Сімферополь”.
Львівська залізниця здійснює перевезення вантажів і пасажирів територією 7 областей Західної України – Львівської, Рівненської, Тернопільської, Волинської, Івано-Франківської, Чернівецької і Закарпатської.
Через Львівську залізницю проходить залізничне транспортне сполучення з країнами Західної та Південної Європи через Польщу, Словаччину, Угорщину, Молдову, Румунію, з країнами Прибалтики через Білорусь.
Експлуатаційна довжина колії становить 4552,4 км (20,4% загальноукраїнської), довжина електрифікованих дільниць – 1424 км (15,6%).
На залізниці діє 354 станції (348 виконують пасажирські операції), 21 вокзал (6 на самостійному балансі).
Залізничним транспортом у західному регіоні України здійснюється 51,8% пасажирських і 97,8% вантажних перевезень.