У 2003 році торгові доми Львівського автобусного заводу робитимуть акцент на збут середніх і великих автобусів, – повідомив 20 грудня на прес-конференції голова правління ВАТ „ЛАЗ” Юрій Сорокін, відповідаючи на запитання журналістів про маркетингову стратегію ЛАЗу у 2003 році.
За його словами, це єдине, що об’єднуватиме в роботі Торговий Дім „ЛАЗ-Україна” (Київ) і „АвтоЛАЗ” (Москва, Росія). В усьому іншому їхня робота відрізнятиметься.
„Стратегія роботи різна, бо ринки різні”, – зазначив Юрій Сорокін.
Він визнав, що на сьогодні в Україні класи середніх і великих автобусів мають найменший попит. Однак передбачає, що через 1-2 роки частка міських, приміських і міжміських перевезень автобусами цих класів почне зростати.
ВАТ „Львівський автобусний завод” належить до найбільших виробників автобусів в Україні. Проектна потужність заводу – 5 тис. автобусів у рік.
70,4% акцій підприємства у жовтні 2001 року на комерційному конкурсі придбало українсько-російське спільне підприємство ТзОВ „Сіл-Авто”.