Державне авіаційне підприємство „Львівські авіалінії” проти того, аби в кінці злітно-посадкової смуги аеропорту „Львів”, у 250 метрах від осі, велася розбудова міського кладовища площею 40 га. Про це повідомив директор аеропорту ДАП „Львівські авіалінії” Микола Олексюк.
Як вважають на підприємстві, розміщення такого кладовища погіршить безпеку польотів, авіаційну безпеку, створить додаткові висотні перешкоди, погіршить орнітологічну ситуацію, заблокує перспективу розвитку аеропорту у частині реконструкції злітно-посадкової смуги із доведенням її до міжнародних стандартів.
„Львівські авіалінії” пропонують, щоби кладовище було розміщене на пустирі площею більше 100 га поблизу с. Скнилів Пустомитівського району, що знаходиться у 2 км від запланованого.
Авіапідприємство також хоче, щоби Львівська міська рада надала йому дозвіл на оформлення акту на право постійного користування земельною ділянкою, на якій розташовані технічна і адміністративна зони. А також приаеровокзальною площею з метою її реконструкції за рахунок „Львівських авіаліній”.
Реконструкція приаеровокзальної площі передбачає упорядкування руху автомобільного і електротранспорту.
„Львівські авіалінії” також сподіваються, що нарешті будуть припинені судові процеси з виселення єдиних авіаційних кас ДАП у м. Львові на пл. ген. Григоренка, 5, які тягнуться майже 2 роки. „ДАП „Львівські авіалінії” сумлінно виконує договірні зобов’язання та дотримується Закону України „Про оренду державного та комунального майна”. Виселення вищевказаних авіаційних кас завдасть великої шкоди не тільки державному авіапідприємству, але поставить під загрозу виконання державної програми відновлення внутрішніх авіаперевезень”, – запевняють на підприємстві.