У Львові набрали чинності нові Правила розміщення зовнішньої реклами, що містять ряд новацій для підприємців. 

Про це 14 червня під час прес-конференції повідомила начальник КП «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун, передає Zaxid.net.

За її словами, у Правилах можна виокремити три основні блоки – питання отримання дозволів на встановлення рекламних конструкцій, питання вигляду рекламних носіїв та процедура демонтажу рекламоносіїв.

Як поінформувала І.Свистун, у Правилах зроблено кілька кроків назустріч підприємцям. Зокрема, з переліку документів, що подаються на першому етапі для погодження, виокремлено коштовний «Розрахунок міцності і стійкості». «Коли прийняте принципове рішення, що рекламорозповсюджувачу буде встановлений пріоритет за його заявою, тоді він має донести згадуваний розрахунок», – зазначила начальник «Адміністративно-технічного управління».

«Також, якщо досі рекламорозповсюджувач у разі встановлення йому пріоритету сплачував 25% вартості за перші три місяці і 100% за наступні три, то зараз, коли уже є більше двох погоджень, рекламорозповсюджувач має сплатити 25% за перші три і наступні три місяці. Це дозволить суттєво зекономити кошти підприємців на етапі погоджувальних процедур», – поінформувала І.Свистун.