Фото: vkontakte.ru

Автобуси виробництва Львівського автобусного заводу, які курсують вулицями Харкова, також ламаються. 

Про це повідомив Zaxid.net з посиланням на директора департаменту транспорту та зв’язку Харківської міськради Сергія Дульфана.

Харків, як і Львів, отримав ЛАЗи в рамках програми підготовки до Євро-2012. Зараз там курсують 16 автобусів львівського виробництва. Невдовзі мають прибути ще 10.

«Автобуси ламаються. Спочатку були певні проблеми, серед яких – підтікання даху, робота кондиціонера, але разом з представниками ЛАЗу, які відкрили у нашому місті сервісний центр, ці неполадки були усунені», — сказав Сергій Дульфан.

«Найбільше проблем виникає тоді, коли ламається бортовий комп’ютер і пов’язаний з ним двигун. Тоді ЛАЗ для ремонту викликає спеціалістів з Німеччини. Але на це необхідний час, протягом якого автобус простоює», — додав він.

Дульфан зауважив, що якщо поломка підпадає під сервісне обслуговування в рамках гарантії, то ремонт здійснюють представники ЛАЗу. Якщо ні, то машини ремонтують за кошти Харкова. У Львові ж, нагадаємо, комунальне автотранспортне підприємство, яке експлуатує ЛАЗи, не підписало угоди про сервісне обслуговування придбаних машин, заявили на заводі.

Раніше міський голова Львова Андрій Садовий повідомив, що із 33 придбаних у ЛАЗу автобусів із низьким рівнем підлоги 9 стоять на АТП із серйозними поломками паливної системи та двигуна. Мер наполягав, щоб завод за власний кошт відремонтував поломані автобуси.

Натомість на ЛАЗі дали зрозуміти, що не зобов’язані ремонтувати придбані Львовом автобуси безкоштовно, оскільки через некоректну експлуатацію машини не підлягають гарантійному ремонту.

Та вже 24 січня завод погодився прийняти 5 автобусів для проведення ремонту.

В межах урядової програми зі закупівель транспорту для міст, які приймуть Євро-2012, передбачалося закупити 1,5 тис. автобусів та 500 тролейбусів виробництва Львівського автобусного заводу. Однак, на кінець 2011 року в 4 містах курсувало лише 136 тролейбусів і 57 автобусів ЛАЗу.

«Прибуток»