Головна / Статті / Що подарувати дорогим клієнтам: 10 ідей бізнес-сувенірів з брендуванням

Що подарувати дорогим клієнтам: 10 ідей бізнес-сувенірів з брендуванням

Хто взагалі придумав дарувати клієнтам подарунки від імені компанії? Хто цей мудрагелик? Чому не навпаки — не клієнти обдаровують улюблену компанію? Все крутиться навколо клієнтів. Клієнт завжди правий. І подарунки — теж йому, дорогому клієнту. Що ж, як з пісні слів не викинеш, так і не змінити традицію робити подарунки клієнтам компанії — з нагоди її чергової річниці, державного або релігійного свята, чи на той же Новий рік.

У маленьких фірмочках виготовленням брендованої продукції переймається сам власник, у тих, що побільше, — маркетолог, у великих — цілий маркетинговий відділ. І от якщо це завдання постає вперше, власник фірми або маркетолог задумується, що ж таке вибрати для корпоративного подарунку.

Варіантів безліч. Наведемо ж лише десять.

1. Пляшка для води

Пляшка з карабіном брендована

Донедавна ми спокійно собі жили і навіть не здогадувались, якою ж, виявляється, важливою для людського організму є вода. Але завдяки сайтам про здоровий спосіб життя, яких чимало розвелось останнім часом, ми прозріли. Тепер навіть дитина знає, що каждого, каждого дня треба випивати зо 2 літри води. І навіть сама Уляна Супрун написала пост, в якому порадила всім завжди мати напоготові питну воду, кілька ковтків якої можуть врятувати від зневоднення та, як наслідок, поганого настрою. Народ так сильно переймається водним балансом в організмі, що ну просто гріх не допомогти спраглим і не подарувати їм чудову пляшку для води із карабіном, яку зручно тягати всюди з собою і час від часу прикладатись до неї устами. А щоб люди не забули, хто подбав про їхнє самопочуття, на пляшці можна розмістити логотип компанії.

2. Подарунковий набір: кава, філіжанка

Брендований подарунковий набір: кава, горнятко

Кава — одна з перших асоціацій, які виникають при згадці про Львів. Тож, якщо ваша фірма родом зі Львова, то ніщо не заважає вручити від її імені безцінним клієнтам такий от подарунковий набір, в який входить мішечок з львівською кавою (насправді, це завізна кава, бо у Львові ж її не вирощують — але то вже нюанси) та горнятко до кави, яке львів’яни називають «філіжанка». Причому, цей презент буде радо сприйнятий як клієнтами з інших регіонів, так і самими львів’янами, адже хто з мешканців міста Лева відмовиться від запашної кави?! Нам такі не відомі. У брендованій скриньці з фанери подарунок виглядає достойно.

3. Подарунковий набір: флешка, павербанк

Подарунковий набір: флешка, павербанк

Мабуть, такому презенту втішився б і сам Ілон Маск. Бо флешка і павербанк — це речі, які, здається, ніколи не зайві, навіть якщо в обдарованого (або обдарованої) уже є одне й інше. Як бачите на фото, обидві ці електронні дрібнички можна прикрасити логотипом компанії, запакувати їх в короб оригінального дизайну, на який, в свою чергу, нанести будь-яке зображення та гарно забрендувати. Подарунок недешевий, зате справить солідне враження про дарувальника в очах щасливих клієнтів, партнерів чи друзів.

4. Термогорнятко

Термогорнятко з логотипом

Ми й не помітили, як термогорнятка увійшли в наші робочі будні і міцно в них закріпились. На сьогодні вони складають суттєву конкуренцію звичайним горнятам — незамінному атрибуту робочого місця офісного працівника з кінця 90-х років. Часи змінились. Тепер працювати доводиться все більше на ходу. А зі звичайним горнятком із кип’ятком дуже не побігаєш по коридорах бізнес-центру — без термогорнятка не обійтися. Він і від розхлюпування напоїв вбереже, і дозволить більше часу насолоджуватись гарячою кавою або чаєм. Хороший подарунок для людей, які не сидять склавши руки. Такий термокухлик може бути керамічний, металевий чи пластиковий. На нього наноситься логотип методом деколювання, гравіювання або шовкодруку — як кому до вподоби.

5. Новорічна кулька

Брендована ялинкова прикраса

Воно так зараз здається смішно, на початку літа писати про ялинкову прикрасу, але літо швидко мине, а потім й осінь, і ви, роздумуючи, що б то подарувати клієнтам з нагоди Нового року, згадаєте про цей матеріал і про новорічну кульку. Симпатичний сувенір, який, швидше за все, клієнт повісить собі на ялинку — вдома чи в офісі — і згадуватиме про вашу компанію щоразу, як на неї погляне. Що вам ще треба?! Брендовану кульку даруєте не просто так, а в коробочці з малюнком, який налаштовує на святковий лад.

6. Щоденник

Брендований блокнот-щоденник

Попри те, що на сьогодні існує безліч мобільних додатків, які дозволяють організувати свій день, старі добрі паперові блокноти-щоденники все ще користуються повагою, особливо в людей віком 35+, які цінують реальні речі. Саме усвідомлення того, що в тебе в сумці чи на робочому столі лежить щоденник, організовує і налаштовує на продуктивний лад. Прекрасний подарунок. А якщо на його обкладинку нанести логотип компанії, то він ще й стане чудовим рекламним носієм. Дехто бере й просто ліпить на щоденники наліпки з лого, але краще все ж таки не скупитися і замовити нанесення лого на щоденники способом тиснення (як на фото).

7. Еко-ручки та олівці

Еко-ручки та олівці з логотипом фірми

Не знаємо, як за новим правописом правильніше — еко-ручки чи екоручки, та, гадаємо, ви зрозуміли, про що ми. Виготовляються вони з біоматеріалу, який, на відміну від пластику, швидко розкладається і не забруднює навколишнє середовище. Хороший корпоративний презент, якщо ваша компанія дбає про екологію і хоче, аби ваші клієнти про це не забували. Така ручка, так само як і олівець, може бути доречним доповненням до ділового щоденника, про який ми згадували вище. На такі приладдя для письма логотип наноситься методом тамподруку.

8. Фітнес-браслет

Брендований фітнес-браслет

Подарунок на всі випадки життя. Для чоловіків і для жінок. Фітнес-браслет — спосіб продемонструвати, як ваша компанія дбає про здоров’я і самопочуття своїх клієнтів. Вони досі не задумувались, скільки кроків роблять за день — тепер знатимуть достеменно. Рух — це життя! Хай живуть якнайдовше і якнайдовше залишаються вашими клієнтами. І, звісно ж, не забудьте як слід забрендувати ґаджет.

9. Еко-сумка та деколь на кераміці

Брендована еко-сумка та деколь на кераміці

Це той випадок, коли в одному подарунку поєднується і краса, і утилітарність. Краса — бо картинку, виконану на керамічній плитці в техніці деколювання, можна почепити на кухні чи де-інде, і милуватися нею. А утилітарність — бо з сумкою із тканини гарно ходити по крамницях. Вона міцна. Модна, як все натуральне. Зараз, коли у Львові набуває поширення рух за відмову від пластикових кульків, така торбинка буде доречним презентом. Разом із унікальним зображенням, на обидва бізнес-подарунки можна помістити назву, логотип компанії, адресу веб-сайту.

10. Сумка на пояс («бананка») з відсіком для корму

Сумка на пояс брендована

Серед ваших клієнтів багато собачників? Тоді ви їх дуже ощасливите, якщо спрезентуєте таку ось сумку-«бананку». У ній знайдеться місце не лише для смаколиків для чотирилапого друга, але також і для пакетиків, в які свідомий господар тваринки збиратиме «артефакти», які вона залишає після себе під час прогулянки. За такий подарунок вам скаже дякую не лише клієнт, якому ви його вручите, але також і всі 726 772 мешканця міста Львова. А щоб вони знали, кому саме дякувати, нанесіть на сумку великим шрифтом назву вашої компанії та її лого.

Усі фотографії до цієї публікації взято з ФБ-сторінки рекламно-виробничої фірми AMIGO зі Львова. Вона, власне, займається тим, що виготовляє на замовлення компаній різноманітну брендовану продукцію, починаючи від календариків і закінчуючи корпоративними сувенірами для особливих персон.

«Ми працюємо в сегменті b2b. Нашими замовниками, як правило, є маркетингові відділи компаній, які за рахунок сувенірної продукції із логотипами досягають підвищення лояльності клієнтів та просувають свої компанії, роблять їх більш впізнаваними. Тобто ми не працюємо з фізичними особами, у роздріб — лише оптом. До кожного клієнта в нас індивідуальний підхід: насамперед цікавимось, на кого розрахована «сувенірка», скільки її необхідно, в який бюджет необхідно вкластись, а відтак пропонуємо оптимальне рішення. Беремося за замовлення різної складності», — розповіла директор ТзОВ «Аміґо» Оксана Деревацька.

Дізнатись більше про брендовану продукцію ви можете особисто в Оксани Деревацької, зателефонувавши за номером: (067) 268-49-40. Скажіть, що ви від «Прибутку» — вона зрозуміє. 🙂

x

Рекомендуємо

Верблюд на подвір'ї у місті Ваді Муса, Йорданія

5 найсильніших вражень львів’янки від бюджетної подорожі в Йорданію

Тревел-блогерка зі Львова Уляна Куйдич поділилась з «Прибутком» свіжими враженнями від нещодавньої ...