Головна / Інше / «Львівська залізниця» витратить 3,67 млн. гривень на телебачення

«Львівська залізниця» витратить 3,67 млн. гривень на телебачення

Фото: gazeta.rv.ua

ДТГО «Львівська залізниця» за результатами тендеру 6 квітня уклало угоду з ТОВ «Телерадіокомпанія «Медіа-Клуб» на телевізійні послуги вартістю 3,67 млн грн. 

Про це повідомляється в «Віснику державних закупівель», передають «Наші гроші».

Компанія-переможець має надати наступні послуги: виготовлення телевізійних сюжетів тривалістю 690 хв., 3995 хв., трансляція телевізійних сюжетів на телевізійних каналах регіонального телебачення західного регіону України (Львівська, Івано-Франківська, Тернопільська, Волинська, Рівненська, Чернівецька, Закарпатська області) тривалістю 590 хв., 11 150 хв., трансляція телевізійних сюжетів на центральних каналах телебачення України тривалістю 100 хв.

ТРК «Медіа-клуб», засноване Ольгою Цап та Олександрою Панчишиною, вигравала аналогічні тендери Львівської залізниці у 2009 та 2010 роках на 1,32 млн грн. та 934 тис грн. відповідно. В цей час «Укрзалізницю» очолював соратник Георгія Кирпи Михайло Костюк. У березні 2011 року його змінив Володимир Козак, який раніше працював в структурах Рината Ахметова.

*

Відтепер новини з «Прибутку» можна отримувати на e-mail.

Просто введіть адресу Вашої електронної пошти за цим посиланням:

Економічні новини на E-mail

Відмовитись від розсилки Ви зможете у будь-який час, клікнувши на лінк «unsubscribe now» внизу кожного листа розсилки.

«Прибуток»

x

Рекомендуємо

Остап Гишко, франчайзі клінінгової компанії Універсальний Прибиральник у Стрию та Моршині

Остап Гишко: Клінінговий бізнес — хороший старт для того, щоб стати мільйонером

Ще якихось два роки тому Остап Гишко працював офіціантом в одній з львівських піцерій. І раптом різко змінив своє життя, ставши підприємцем. Каже, що вдало стартувати у бізнесі йому допомогло придбання франшизи...