Головна / Інше / В Україні зростає попит на цукерки з алкогольними наповнювачами

В Україні зростає попит на цукерки з алкогольними наповнювачами

Фото: Nestle
В Україні з року в рік посилюється попит на цукерки з алкогольними наповнювачами. 
 
Про це повідомила керівник кондитерського напрямку Nestle в Україні і Молдові Дейра О’Донох’ю.
 
Водночас сегмент таких продуктів в країні не досить розвинений, зазначила вона. 
 
Відтак у компанії вважають, що нові цукерки ТМ «Світоч» «Ля коктейль піна колада» та «Ля коктейль айріш крім» українці купуватимуть із задоволенням. 
 
Цукерки представляють собою поєднання чорного і білого шоколаду з лікерними наповнювачами. 
 
Як повідомив «Прибуток» директор з корпоративних питань Nestle в Україні і Молдові Геннадій Радченко, раніше вони продавались у коробках, а тепер їх можна буде придбати і на вагу. 
 
До слова, асортимент вагових цукерок ТМ «Світоч» поповнився і за рахунок нових «Тофі Ексклюзив». У них поєднано м’яку карамель і молочну глазур. В Nestle впевнені, що цим цукеркам, так само як і цукеркам з алкогольними наповнювачами, гарантований успіх на ринку, оскільки вони отримали схвальні відгуки в результаті передпродажного тестування. 
 
 
x

Рекомендуємо

Остап Гишко, франчайзі клінінгової компанії Універсальний Прибиральник у Стрию та Моршині

Остап Гишко: Клінінговий бізнес — хороший старт для того, щоб стати мільйонером

Ще якихось два роки тому Остап Гишко працював офіціантом в одній з львівських піцерій. І раптом різко змінив своє життя, ставши підприємцем. Каже, що вдало стартувати у бізнесі йому допомогло придбання франшизи...