5 вересня «Кредобанк» представив оновлений логотип банку та зміни в маркетинговому позиціонуванні установи. Представлені оновлення започатковують процес комплексних змін в банку, спрямованих на підвищення стандартів обслуговування клієнтів.  

Про це повідомила прес-служба «Кредобанку».

Зміна обличчя та позиціонування банку є частиною стратегії «Кредобанку» на 2012-2014 роки, яка передбачає концентрацію на обслуговуванні роздрібних клієнтів та підприємств малого і середнього бізнесу. Оновлене позиціонування розроблялося на основі дослідження, що було проведено «Кредобанком» спільно з компаніями Millward Brown та GFK на території України наприкінці 2012 року. Результати дослідження показали, що найважливішими критеріями, якими українські клієнти керуються при виборі банку, є безпека розрахунків та простота проведення банківських операцій. Новий логотип «Кредобанку», виконаний у корпоративному стилі стратегічного інвестора банку – найбільшого банку Польщі PKO Bank Polski S.A., має на меті символізувати європейський підхід до умов та стандартів обслуговування клієнтів, а в перспективі – спрощення процесів надання банківських послуг.

«Життя «Кредобанку» – це історія успіху. Саме наш банк, тоді ще Західно-Український комерційний банк, був першим недержавним банком, що був утворений на Львівщині 23 роки тому та діє й нині. «Кредобанк» був одним з перших українських банків, кому вдалося залучити іноземний капітал. Він гідно витримав випробування на міцність та нині є найбільшим банком Західної України, фінансовою установою національного рівня та найбільшою інвестицією Польщі в українську банківську систему, – говорить голова правління «Кредобанку» Дмитро Крепак. – Сьогодні нова професійна команда висококваліфікованих фахівців розпочинає нову сторінку історії «Кредобанку» – старт позитивних змін, які підвищать якість обслуговування наших клієнтів».

Наступними кроками змін в «Кредобанку» стане впровадження нового стандарту відділень, який зробить їх комфортнішими та зручнішими для клієнтів та працівників. Перші відділення у новому форматі відкриються вже у вересні у Львові, Дніпропетровську та Києві. У подальших планах – спрощення та прискорення процесів обслуговування клієнтів, впровадження нових банківських продуктів та інноваційних сервісів віддаленого обслуговування.

Довідка:

ПАТ «Кредобанк», заснований у Львові в 1990 році, є найбільшим банком Західної України та  найбільшою польською інвестицією у банківську систему України. Його стратегічним інвестором є найбільший банк Польщі – PKO Bank Polski S.A., чия частка у структурі акціонерного капіталу банку складає 99,6%. «Кредобанк» є одним з двох українських банків, чий кредитний рейтинг з 2006 року визначає одне з найстарших рейтингових агентств світу – Standard & Poor’s. Банк пропонує повний спектр послуг для роздрібних клієнтів, підприємств малого, середнього та великого бізнесу в 22-х областях України, Києві та Автономній Республіці Крим. У 2013 році «Кредобанк» увійшов до ТОП-10 переможців в номінації «Зарплатні проекти» дослідження «50 провідних банків України» газети «КоммерсантЪ», а також до числа 30 найкомфортніших банків України для фізичних осіб за версією журналу «Фокус».

«Прибуток»