Шалена популярність гри Pokemon Go спонукає бізнес, від малого до великого, витиснути з нового тренду максимум користі для себе.
Pokemon Go — це мобільна гра з елементами доповненої реальності, в якій перед гравцями стоїть завдання зібрати повний комплект кишенькових монстрів покемонів (250 штук). Особливість ігрового процесу в тому, що, аби знайти і вполювати покемона, гравцю необхідно пересуватись в реальному світі. У разі виявлення, покемон з’явиться на екрані смартфона і гравцю залишається лише поцілити в нього м’ячиком Poke Ball.
Крім покемонів, в ігровому світі є ще й два типи об’єктів — PokeStop та Gym. У перших можна знайти Poke Ball та яйця, з яких з часом вилуплюються покемони. Другі — своєрідні арени, на яких гравці змагаються з іншими гравцями.
В Україні гра Pokemon Go поки що офіційно недоступна для встановлення в тому ж таки маркеті Google Play, однак найбільш нетерплячі українці скачують інсталяційний файл з інших джерел і встановлюють його на свої мобільні пристрої. Кількість гравців зростає кожного дня. У Львові уже сформувалась ціла спільнота мисливців на покемонів.
Бізнес оперативно включився в гру. Зокрема, бренди стали використовувати айдентику Pokemon Go у своїх віжуалах: просто накладають інтерфейс гри на фото своїх інтер’єрів і додають жартівливий текст, пише AIN.ua.
Как бренды используют покемонов в PR и SMM
Окрім того, об’єкти PokeStop та Gym, які привертають увагу гравців, нерідко розташовані поблизу магазинів, ресторанів, кафе тощо, а подекуди й безпосередньо в закладах. Тож підприємці різними способами, в тому числі пропонуючи спеціальні знижки, стали заманювати мисливців на покемонів до себе.
В Україні «ПриватБанк» пообіцяв бонуси всім користувачам, які відправляться шукати покемонів. А інтернет-магазин «Розетка» придумав власного покемона — у вигляді логотипу компанії. Не залишився осторонь покемономанії «Київстар». Мобільний оператор пообіцяв усім, хто підпишеться на анонс релізу Pokemon Go в Україні на корпоративному сайті, по 1000 МБ, а для абонентів тарифів «Онлайн+» і вище — не тарифікувати трафік.
Блог Imena.ua наводить статтю засновника та головного виконавчого директора iDoneThis Волтера Чена (Walter Chen), в якій той поділився низкою порад, як ще бізнес може скористатися з популярності Pokemon Go. Серед іншого, він звертає увагу на внутрішньоігрові товари, найважливішим з яких для дрібних підприємців, на його думку, має стати Lure module. Цей ігровий предмет на 30 хвилин дозволяє приманити покемонів до PokeStop`ів, спрощуючи гравцям полювання на них. Тож придбавши і активувавши Lure module, власник, до прикладу, ресторану, біля якого розташований PokeStop, може таким чином приманити до свого закладу самих мисливців на покемонів.
Рітейлерам одягу, продавцям кави та морозива, хотдогів чи іншої «їжі-з-собою» автор статті радить підготувати фургон і поїхати поближче до «покестопу».
Особливо зараз, коли літо, і окрім гравців, які полюють за покемонами, ви знайдете поблизу такої ігрової локації чимало інших потенційних покупців.
А ось що Волтер Чен радить підприємцям, офіс, крамниця або кафе яких розташовані в межах Gym:
- замовте бейджі Pokemon Gym, кастомізуйте їх під дизайн вашого магазину чи ресторану;
- розмістіть дошку з рейтингом, на якій позначте найактивніших гравців та команду, що контролює Gym у вашому закладі. Постійно оновлюйте дані про гравців та команду, і не забувайте написати, що переможці отримують чималу знижку на обслуговування;
- скріншоти з гри у вашому закладі та публікація їх у соцмережах із хештегами #pokemongo та #pokemon — непогане доповнення до вашої промо-кампанії.
“Покеноміка” – як малий бізнес може використати Pokemon Go
До речі, у Львові SMM-менеджери чи не першими стали експлуатувати тему популярної гри для просування бізнесу в соціальних мережах, зокрема Facebook. На результати їхнього креативу можна натрапити за згаданим вище хештегом #pokemongo.