Просування бізнесу в соціальних мережах наразі є невід’ємною частиною маркетингової стратегії будь-якої компанії. Велика кількість та різноманітність соцмереж змушує задатись питанням – яке з соцмедіа є найкращим важелем просування саме Вашого бізнесу?

Якби світ був ідеальним, для просування бізнесу можна було б використовувати всі існуючі соцмедіа, однак малий та середній бізнес не володіє потрібними для цього коштами та часом. Тому постає питання вибору: маючи обмежені ресурси, яку соціальну мережу краще використовувати.

Вибір соцмережі для просування не повинен базуватись на їх популярності. Те, що на перших місцях за кількістю українських користувачів займають «Вконтакті» та «Одноклассники», не означає, що лише ці сайти підходять для просування Вашого бізнесу.

«Вконтакті» був створений на основі засад функціонування Facebook, однак відрізняється від нього за принципами просування. «Вконтакті» – це в більшій мірі комунікаційна мережа, а Facebook – інформаційна. Просування бізнесу чи продажу в мережі «Вконтакті» відбувається у результаті простого спілкування. Тому ця мережа зараз є більш адаптованою для непрямої реклами. З іншого боку, як «Вконтакті», так і Facebook є орієнтованими на B2C ринок.

Варто зауважити, що Facebook на сьогодні досяг найбільш ефективних результатів у сфері таргетування та створення інструментів комунікації з якнайвужчою і деталізованішою цільовою аудиторією.

Друга за популярністю соціальна мережа в Україні – це «Однокласники». Це соцмедіа є найбільш складним для просування бізнесу. В «Однокласниках» відсутня функція «поділитися», що значно стримує розповсюдження матеріалу. Адміністрація мережі не сприяє створенню комерційних сторінок, блокуючи їх діяльність – тому підбір контенту потрібно проводити дуже ретельно. Крім того, користувачі «Однокласників» зазвичай ігнорують такі сторінки. Все це робить вкладення ресурсів у просування бізнесу в цій мережі досить неефективним.

Кількість українських користувачів соцмережі Twitter значно зросла за останні роки. За даними «Яндекс», цим соцмедіа користується 430 тис. українців. Для порівняння, «Вконтакті» користується 27 млн, «Однокласники» – 11 млн, а Facebook – 3,2 млн. Twitter є найбільш зручним для просування бізнесу на B2B ринку. Формат мікроблогу не дозволяє застосовувати широкий інструментарій просування як «Вконтакті» чи «Facebook». Однак для B2B ринку це соцмедіа є ефективним каналом комунікацій, яким користуються маркетологи всього світу.

В соцмережі LinkedIn зареєстрована досить незначна кількість користувачів. Це соцмедіа є найбільш зручним для просування продуктів та послуг на B2B ринку. Світова статистика показує, що 91% продавців та маркетологів на B2B ринку користуються LinkedIn як каналом просування. Крім того, 65% компаній на B2B ринку знаходили клієнтів через LinkedIn.

Більше про використання соцмереж з користю для бізнесу Ви можете дізнатись, якщо відвідаєте тренінг «Інтернет-маркетинг», що відбудеться 14 грудня у Львівській Академії Бізнесу.